2007-11-29

終於第一BLOG

想不到,我終於會將網頁BLOG化!而且還是使用一個免費即食的HOSTING!O咀吧!*0*

這幾個月把網站荒廢得太利害了,各式草菇蘑菇冬菇猴頭菇長得比超級瑪利奧的世界還要多。到底我是懶,還是對網上世界感到很抽離?我只知道,我很享受不是正在當「帶銀公主」時的感覺。

我想,用一個即食快捷的方式來紀錄,多少可以改善我的深種懶根。先試試吧,有閒才搞搞設計(樣版設計好娘啊),說不定幾天後我回復原狀了。

這幾個月有1014 x 11、有陳醫生演唱會、有老公的合皮巴芺地、有區議會選舉、有大囡加印至第九版(即將印第十版了)。一切一切,留待下次摘菇時再說吧。(裝可愛單眼速逃)

29 則留言:

匿名 說...

小銀update喇~真係好耐無知你的消息了,但係點解你很享受不是正在當「帶銀公主」時的感覺??

匿名 說...

帶銀!在下動物之森新手~
動物之森可以不用Wi-Fi跟附近的人連線ma?

匿名 說...

好耐無見你喇...你無事丫嘛?(如果只係懶蟲上身都無咁擔心^^)
好掛住你呀...有時間就係咁二同我地講下你既近況啦..(哈哈..都唔敢要求多喇^^)
之前天氣未凍..你都已經....而家天氣開始凍喇....唔知你會唔會更.....唔想做'帶銀公主'呢?^^

匿名 說...

wow,終於見你現身,你點止荒廢這裡,連「面簿」也一併荒廢了。
不過都恭喜你第一blog~~喂喂,你未答我問題喎

匿名 說...

嗚嗚,點解留唔到言架~~~
你未答我問題啊
差d唔記得恭喜添

匿名 說...

How long i haven't been able to leave a comment to you! Your life is always so hang fok!!! :)

匿名 說...

still miss the pink colour murmur~~more fun n more cute leh..but this blog oso nice~~keep update yah ...^^

匿名 說...

幸福的帶銀, 終於見你再update啦,仲突破成成blog友!我日日click都一次, 希望第日會回復高d既更新率啦,呵呵!

冬冬 說...

嘩嘩嘩﹐帶銀終於開blog啦!!! 恭喜恭喜!!!

Maple熊熊終於搬左黎我條村﹐佢同Teddy真係天生一對呀~~~~~ ^_^

匿名 說...

哈, 這個blog好, 可以留言ma.
二囡怏點面世! 我會一直大囡二囡三囡儲下去...... 一於生夠100個!!

匿名 說...

好掛住你
睇左你7年lu =]
keep warm ar*

說...

li, 可能是覺得自己已經說太多了, 想少說話一點, 生活低調一點吧~ (笑)

louiseyan, 不用wifi就DS to DS吧, 即係兜口兜面咁連線

angel, 你掛字我我好開心架喎 ^0^ 我懶唔關天氣凍事, 我既懶係全天候既! (有什麼好認叻?)

敏兒, 「面簿」好些少, 起碼日日都開黎清下d request@.@ 一陣覆你呀baby~近來見到有好多新鼠鼠, 得閒聲d過你呀下~ ^0^

恭喜咩jack?

說...

yu, 我都忘記幾耐無好似而家咁回留言了, 感覺好懷念呀~~

nicole, 唉, 我都覺得呢個版好娘, 我唔識edit個界面啊~x_x

馬高, 你好好好神心呀~~我自己都無日日click一次…(逃)

冬冬, Teddy同Maple又真係幾襯喎!! 仲要係一高一矮, 好似屎weet好似我地呀! (嘔)

我果度Teddy同Maple分別享我兩條村享住架, 諗下好唔好將佢地搬埋一齊先~ 不過我認左我條村個teddy做我老公喎……

冬呀, 我有個方法可以將Ruby搬去你個town度, 你要唔要呀?

仲有呀, 教下我點將blogspot界面個人化丫~例如點將個圖整做標題……(一個大白痴)

gglion, 我都希望啊, 不過作者真係好懶~我都控制唔到佢~~唉~~~(群毆)

掛住我的匿名朋友, 多謝你啊, 不過下次開名留言給我吧~ ^__*

匿名 說...

定期都會click你的網頁,終於今天見到update了,而且更是blog化了呢~~ 哈哈哈~~~

希望你會中blog毒啦... 那麼你便會有更多更新~~~ (奸笑中~~~)

匿名 說...

我昨天才click一次,今天沒事又在click卻讓我看到你的update :-)

我從年頭到現在才找到人在香港賣你的囡囡回新加坡,真高興!

匿名 說...

每日都上嚟留意下,由其是快5歲的「小王子」鎖碎事,因我家的兒子是他的老友記!^0^
之前的記趣是否看不到了嗎?

匿名 說...

嘩嘩嘩~~~竟然開了blog?! (O哂嘴)

這陣子常常上來都只見草菇+蜘蛛網....(也未免荒廢太久了吧...=0=)寫多點讓我們都知道你的近況嘛!(大朋友,小王子好嗎?)

繼續默默支持帶銀公主! =]

匿名 說...

hello~我日日都會上黎check你有冇update~
好中意睇你打野..成日都會睇到會心微笑.哈哈~

說...

nana,

呵呵, 而家仲搞緊d 個版既layout, 好難呀~ 我估搞好後blog會方便d既, 因為每個月整版新既html係我懶寫日記既原因之一……(賴)

*********************************

Fionatsl, 

謝謝你收養我個大囡啊,好開心呢~:)

*********************************

berryskingdom, 

我搞好個LAYOUT後會擺番條LINK上去架啦~放心! 你家的兒子是少爺仔的老友記嗎? 我又要做佢老友記!! (鴉烏婆真面目浮現)

*********************************

Banan,

好野, 終於有人O咀! (?)

大家都很好呀, 有心啊 :)只是幸煩太太懶吧了, 應該改名叫「幸懶煩太太」……

*********************************
一粒姑,

我諗我真係要懶少一點啦~你看, 我又更新了耶! 明天記得投票呀~ ^^

匿名 說...

一直每天点击,昨天点到变成BLOGGER的一瞬间,非常兴奋,可惜接下来就变"无法显示的页面",今天早上找代理服务器终于可以上,看到第一篇,很兴奋,但是懒得注册留言;下午一刷新又有第二篇,HOHO,好巧!(以上就是为巧合而兴奋的人胡言乱语实录!)

匿名 說...

对了,不过你的网站很可爱呀,所以我只前才每天点;另外这也鼓励了我建立我自己的网站呢(虽然是很简单一个)

匿名 說...

可以見到你個懶鬼肯update開心死唔少人啦~(包括我)

不過,我有d擔心,個blog hosting頂唔頂得字你d人流~XDDDDDDD

匿名 說...

哇,我都算up-to-date啦,恭喜恭喜

說...

jane,

不用特地注冊也可以留言的呀, 謝謝你很有心啊 :)

***********************************

go仔,

應該唔使擔心,大把好紅既blog都係用blogspot, 我呢d把鬼網算係d乜呢~^0^

***********************************

小樂,

多謝多謝, 不過恭喜d咩jack?

匿名 說...

恭喜你終于都有blog lorr,哈哈,一路都係得大朋友玩緊,hoho

說...

小樂,

不過大朋友寫得仲少過我,應該無咩人仲有睇佢果度架啦!呵呵呵呵~~

小樂 說...

你之前d murmur有無保留到架,好多年啦,唔好唔見啊

說...

小樂,

有呀,隔離「賣飛佛拎」果度有link番去架~

匿名 說...

我好似後知後覺左少少,今日才見到你個blog...@.@"
難得既係,終於可以留言;某程度上我覺得你覆唔覆唔係最大問題,而係見到你寫既野想講兩句,又要開email就費時。
祝 周年快樂~:D