2008-01-22

不准笑系列(一)之老翻瑪利奧



救命呀~~~~~!!!

我笑到肚痛腰又痛拍哂檯不能自己XDDDDDD

想自己試玩(或被玩)的朋友可到這裡挑戰一下。

[PG家長指引]:內含極多英語粗口,請家長陪同小童收看。

10 則留言:

匿名 說...

睇左開頭好少...
之後load唔到

有冇呢個video ge link呀?

匿名 說...

我玩到-6隻放棄左,真係好搞笑,個d死法真係令人笑到媽媽聲...

匿名 說...

睇哂成個video..真係好搞笑!

匿名 說...

癡線架真係,
最好笑係個個老外既配音,
呢個遊戲又係離鬼譜既,哈哈哈

匿名 說...

我在工作的時候看到...
跟學生們一起爆笑.... (有失身份~~~)
XDDDD

匿名 說...

哈哈~真是超好笑啊~
我看到life-13, life都可以負
完全勾起了我和表哥爭gameboy打的童年回憶

匿名 說...

琴晚凌晨睇,我爆笑到成屋人俾我嘈醒左,雖然我果時已經係閂晒房門仲搵個枕頭掩住個口黎笑。汗顏...

我想要條link呢... ^^;;

匿名 說...

HAHA 我玩左2次就無玩, 不過個video真係好過癮, 多謝推介 :p

匿名 說...

笑到我肚痛~~拍爛左張台~

匿名 說...

你好 ~ 看了不准笑系列 , 也讓你看看這個好好笑的廣告吧 ~~~
http://hk.youtube.com/watch?v=5Jv4upSH9Jo