2008-02-07

新年快樂

謝謝芒姐今年又送我TVB月曆,
有我最愛的歐陽波比和企問仲有潘世昌陪我過我的二月,YEAH!!

各位朋友,新年快樂!\(^______^)/

有點不情不願的在香港過年,不過,其實也沒什麼不好吧。近來yen升得超貴,留在港派利是還比較實際。香港冷得連續幾星期只得十度左右,相比起日本廣島等地都在下大雪,那麼十度也算較溫暖呢。而且大朋友這陣子也實在忙得走不開,這次去不到旅行就留待下次吧,而且下次也不是太遙遠的日子啊。

過年留港又有得和少爺仔玩。

看他這個招積的樣子,我就想以後不叫他做少爺仔改為叫他招積仔。而小阿e就算有多寵他,都很有衝動叫他這隻無時無刻都在紮紮跳的馬騮做曳仔,不過其實,你永遠都是得意仔啦。

未到年初三赤口我已經和得意仔吵架。

天:我鍾意婆婆!

我:我鍾意婆婆多d

天:我鍾意婆婆多d!我最鍾意婆婆!

我:我夠最最最鍾意婆婆!

天:我最最最最最最最最最最……(x30)鍾意婆婆!婆婆錫哂我,唔錫你!然後眼仔碌到最大挑釁地仇視我XD)

至於婆婆,當然已經LUM到痺了 (=∩v∩=)

1 則留言:

匿名 說...

得意仔又真係好得意喎!