2008-02-16

賢妻良母訓練班之芝士餐

情人節那天買了一包芝士,只在焗薯用了一點點,還剩下一大包。為了用光剩下的芝士,又因為老公過份誇張的讚美鼓勵之下而蠢蠢欲動想再弄點什麼給他吃,於是趁週末又弄了一些簡單的芝士小點。

1.碎蛋沙律焗薯



因為覺得上次的焗薯味道淡了一點,今次重手豪落鹽和胡椒粉,味道果然不負眾望地咸到「拿」喉!!好在有清新的碎蛋沙律拌勻一起吃,噢,碎蛋沙律,多謝你!

雖然咸到「拿」喉,但老公仍然一邊說好咸一邊誇張地讚美……哥哥仔,你的戲太假了。

2.Pizza多士


很簡單,只是在方包上塗意粉醬、放了火腿、洋蔥、及很多芝士在上面,再放入焗爐。熱辣辣食,好味!(托腮甜笑)不過這麼簡單都應該很難不好味的 :P


3.芝士咖哩飯(忘記照相了)

吃過CITY SUPER吃過有間日式咖哩店的芝士咖哩超好味,於是在百佳買了兩包日式即食咖哩,弄熱後淋上飯面,再放超多芝士。好~好~味~呀!!!

即食咖哩都好意思說是自己煮的嗎?我唔知我唔知~~~~(拎轉面吹口哨)

4.(同場加映)老公煎年糕

我照得不好,其實是很薄的

我喜歡年糕要切得超薄的小小片,沾滿蛋漿來煎,煎出來會變成一片一片又香又脆的,外脆內軟,實在是超級無敵勁好味啊!(論到我誇張地讚美一下)

老公差不多每晚都會煎給我吃,我一個人吃光光 (((肥))) 唉,我家的美心年糕給我吃光了,好失落呀!

(完全是獻醜的)賢妻良母訓練班,GOGOGO~~~~~

5 則留言:

匿名 說...

你都好叻ga la, 我同你住在同一屋苑(因為撞見過), 成日都唔知煮セ, 因能買的東西太少了!

匿名 說...

煮得似模似樣wor, 本來想買赤柱出名的cookie來賀一下人家個老婆仔踏出第x步進入煮飯仔班嘅, 見你又有焗薯, 多士, 蛋糕同年糕咁多野食....而家想下買唔買先.

我係邊個? 咪係聞名省港澳, 有個小豆靚成日用兩隻手放係頭上, 大叫"e媽 i love u"果個人囉, 嘿嘿~~~

匿名 說...

煮得似模似樣wor, 試多幾次一定煮得更好嘅

fm 在你附近的陳一萬:)

匿名 說...

小銀!!! 多謝你呀~ 我又係個 D 唔識煮野食既人 (亦都因為懶) 所以我無整過野俾佢食 (就算有都係得 1~ 2 次)
我今晚整左個 pizza 多士俾我朋友仔食 佢不知幾開心 仲不斷咁讚我! ^^" 好彩多得你
下次我地諗住加埋 D PINEAPPLE (CANNED) 黎整個 HAWAII PIZZA TOAST XDD
不過今次我無落 ONION 呢~ 唔記得左買 -.-"|||

下次我諗住整咪個 BAKED POTATO
不過要 BAKE 幾耐呀?! 好奇待呀~

小銀,, YOU ARE MY LIFE SAVOR!!!!

匿名 說...

http://comic.book.sina.com.cn/m/2004-11-09/30159.shtml

this is a relli inspiring site with your pictures in it! :)