2008-02-15

凌晨的蛋糕

二月十五日凌晨才切的生日+情人節蛋糕

因為生日那天去了迪士尼,情人節晚上煮完「大餐」累得早早睡了(真是不適合操勞的體質啊XD),又不想蛋糕放過夜,睡到凌晨四時才強行起床,一起分享這個老公偷偷去訂的小蛋糕。 連蠟燭也懶得點,可沒忘記許願 :P

老公,我愛你。(細聲:老公,下次請買栗子脆脆蛋糕……)

4 則留言:

匿名 說...

銀仔,我琴晚見到一個疑似帶銀+大朋友既物體睇克勤尾場呀!話時話,你地做咩會俾紅衫職員叫你地坐返低?明明好多人都企左起身架BOR!

P.S 我坐係歌迷會

說...

「疑似」…XDDDDDDD

不過果兩個疑似我地既物體唔係我地來架,果然只係「疑似」呢 XDDDD

匿名 說...

我男友都有買呢個蛋糕比我~雖然我鐘意食芒果脆脆蛋糕,但佢心意搭救嘛~你要常常update你的blog~我經常來看的~加油~

匿名 說...

心意搭救嘛~我男友都買呢個蛋糕比我,雖然我喜歡芒果脆脆多d~~

你要多d update啊~我成日都會上黎支持你架~