2008-03-31

爛腳趾

又慣性的剪爛腳趾,不過這次血流得多了點,一下子就沾濕了幾張紙巾。

不免被大朋友那緊張大師肉緊的唸完又唸。

「以後不准你這樣剪了」「你知不知我很肉赤的呀」「哎心痛死我啦」「你知不知道你是我的寶貝,是我命根呀」

「咁如果我生個仔是你的什麼?」
「是心肝ding」
「咁如果我生個女呢?」
「是心肝寶貝」

血不久就止了,也不痛了。現在我們還沒有孩子,所以寶貝是我命根是我心肝ding或心肝寶貝也是我。

老公總是很多情話每天講不膩。其實我很喜歡很喜歡聽的呀。(∩﹏∩)

4 則留言:

匿名 說...

祝福妳們甜甜蜜蜜:)

匿名 說...

好羨慕你地呀>~<
有無計劃幾時生你地既心肝ding呀?

有個問題想問好耐...而家先問好似過份左少少^^",你結婚時派紀念卡,我有send email俾你話想要,但都無回音...唔知你仲有冇呢?哈...咸豐年既事咁呀...hehe

我都希望你地永遠幸福快樂!

BY Tracy (stracy86@gmail.com)

匿名 說...

thats soooo sweet!!
hope u guys all the best!

匿名 說...

大朋友真係對你好呀..
sweetsweetsweet^^
小銀..你都要自己小心d先得嘛..