2008-05-16

猜猜他是誰

F.2的他

F.3的他

F.4的他

F.5的他

早就知道「他」同是「保羅眾志」校友,但自得知「他」原來竟和我和大朋友同期(原以為「他」只唸到中二),前陣子回娘家吃飯就興致勃勃和大朋友摷出舊校刊來看。

原名「Lam Wui Man」的他原來真的和我天天在同一間學校一同返學放學啊,為什麼那時完全沒留意到學校有這一位帥哥????我只見過那對大頭孖仔童星而已…… (又不帥…)

然後大朋友就說,那麼那時「他」早會時應該有見過我在台上讀聖經啊!說不定那時他有暗戀我啊(發夢),噢,如果他追求我怎麼辦啊?(發大夢!)真是光幻想一下都心如鹿撞撲撲跳啊……(打頭!)

雖然疑似整容前(消音)的樣子跟現在有點不同,但拍埋其他同學仔,仍然是儀表不凡的小帥哥一枚啊……怎麼那時我完全沒留意到他啊????(((怨)))

好了,有人猜到「他」是誰嗎?猜中可獲專人通知領取「叻」字咭一張。

43 則留言:

匿名 說...

林峯!! : ))

匿名 說...

林峰!!

匿名 說...

林峰!!!
我要你畫個叻字寄給我!!>v<

匿名 說...

林峯!!

匿名 說...

林峰

匿名 說...

林峰??

匿名 說...

林峰!!!

匿名 說...

LAM FUNG!

匿名 說...

林峯呀!!!我又要個叻字!!!

匿名 說...

林峯呢?

匿名 說...

林峯是也﹗

匿名 說...

林峰=3333333=!!!!

匿名 說...

你好. ^^
請問我能把照片轉載到我的blog嗎?

匿名 說...

初初第一眼以為係蔡淇俊,望真d就知係...

林峯!

匿名 說...

其實係林曉峰。

我覺得我真係好幽默。

匿名 說...

林峯,lam wui man,(林匯文??)
所以他的英文名是 raymond

匿名 說...

很明顯是林峰吧!!

匿名 說...

林峯呀

匿名 說...

噢!幹嗎未經我同意便把我的相片登出來...
我不依呀>_<

匿名 說...

嘩!係林峰!小時候的林峰好靚仔!>3<

匿名 說...

我知我知!!!
係林峯!!!

samuelsoul 說...

F.2似家駒喎~
不過一睇就知係林峯啦~

匿名 說...

林峯﹗
我覺得佢個樣無乜點變,都好易認到喎

乜小銀咁都發現唔到呀~~可以見到林峯返學放學,好開心啊XDDDD

匿名 說...

林峰!!!!!!好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好靚仔~
不整容都咁靚仔~

匿名 說...

我睇第一張相已經知道係林窿~ 呵呵呵
不過你又真係削喎, 咁都留意唔到佢既?!??!?!!! (唔知點解, 我都飲恨埋一份)

匿名 說...

林峯!!!!
好靚仔呀佢!!!!
聽講佢係游泳校隊,係咪真架?

匿名 說...

林峯。

呵呵我要叻字咭!!!

匿名 說...

我都覺得第一張f.2 有d 似家駒呀....

不過之後果幾張,林峰樣就出哂黎

匿名 說...

林峯!!!

=D

匿名 說...

多謝小銀post呢d咁珍貴的照片。身為林峯fans既我一直都很好奇佢穿上中學校服會是甚麼樣子,原來佢薯薯下的學生look一樣咁靚仔。^o^

匿名 說...

一見到就覺得係林峰啦..哈哈!
好靚仔呀=P

匿名 說...

林峯!

匿名 說...

林峯呀嘛!!

匿名 說...

林峯=]

匿名 說...

林峯(大心)

匿名 說...

林峰以前同e+都冇咩大分別喎~
你居然與林峰曾經這樣接近過!!!!!
快點跟他相認吧XD

匿名 說...

我又要叻字﹗
答案係林峰﹗

匿名 說...

第一眼就知道是林峯了= =+
叻叻叻~~我要叻字卡~~~>v<

Nelson 說...

我與「他」由中一至中三是同級的,我是其中一個被「格仔化」的人。

說...

各位同學:叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻

GOOD~!(大姆指)

ha:可以啦,註明來源就好了 :)

走青BB:你你你……你也很幽默啊 XD

丸:唉,我飲恨到要天天咬床單角,手指地下畫圈……

katie*:與他相認就變成那些纏住劉華的癲婆了…XD

nelson:找到你了 ^0^

對不起呢把你們「格子化」,因為沒徵求你們的同意所以不能私自把你們的相片公開。

那麼Lam Wui Man讀書時是怎樣的啊?(((八)))

匿名 說...

那麼Lam Wui Man讀書時是怎樣的啊?

你同大家分享了咁多珍藏,所謂禮尚往來...
你可能會想睇呢張呢!XD

http://bbs.raymondforest.com/read.php?tid=36649

說...

路人乙:喔噢噢噢~~犀利呀!!連畢業同學錄都有!!

原來他是…敗家仔XD(偷笑)

星月幻影 說...

一看就知是峯啦~~
峯小時候的樣子好可愛>v<