2008-05-17

猜猜他是誰(二)之補充資料

噢!「他」果然魅力非凡,很多朋友搶猜啊,究竟有沒有人猜中呢?(答案不是太明顯了嗎?)

有留言說「他」是游泳校隊的,再翻翻校刊,果然是耶!資料顯示,他F.4時是游泳校隊,在兩年的Swimming Gala中,自由式的50米和100米都得銀牌,都是輸給同一位同學。既生瑜,何生亮啊……(錯XD)

以下兩張都是F.4的游泳隊:



又發現,他還是Choir的一員耶。而且,大朋友也是Choir的啊啊啊唷唷唷!!!不過是分開練習的,所以,他們二人不認識!可惡(?)!!!

大家請以以下他的樣子來幻想他在唱:「忘記受過傷害,施捨最假的愛…」不知他有沒有參加Pop Solo呢?大朋友每年都有參加兼有名次的呢。如果有,那麼他們可能曾經有交過手啊!

也是F.4的:


F.5的:


又,大朋友在WIKI中開心大發現,原來「他」跟大朋友一樣,都是小學唸蘇浙,中學唸聖保羅的正正宗宗雙料校友啊!!那麼我嫁給大朋友跟嫁給「他」都只是差少少而已,這樣滿意了嗎?(什麼爛安慰)

[同場加映] 大頭孖仔童星:小魚兒與花無缺(OK,我知沒人感興趣,不過見順手影埋吧了)


好了,究竟以上的他們是誰啊?傳說中的「叻」字咭又是什麼,又到底有沒有人恨要呢?且看下回分解!緊張緊張緊張……(根本沒人希罕好不好)

22 則留言:

匿名 說...

左 李永豪 右 李泳漢

匿名 說...

對孖仔咪係林海峰同林曉峰囉,咁簡單。

我真係覺得自己好幽默的。

匿名 說...

車!梗係林一峰同林二汶啦,仲駛問。
我亦都覺得自己好幽默。

匿名 說...

一定係......吳家樂對孖仔啦..

我仲幽默...哈哈



係永豪(~~思琦妹~~)同 泳漢

匿名 說...

咩林峯唔係廈門嚟香港架?!仲以為爸爸係廈門李嘉誠.所以喺大陸讀書到大個d去外國讀書添...咁你哋係咪一早做尋秦記就發現架啦?

匿名 說...

小銀你好勁呀!
咁快又被你搵到游泳校隊同Choir d相!
林峯係校內都幾活躍喎
好可惜你地就咁擦身而過啊....

匿名 說...

林峯係咪做過Choir指揮架?

我要個叻字呀!!

匿名 說...

林峰

匿名 說...

如果而家至答林峰,咁有無先??

匿名 說...

多謝小銀又post相。林峯好似講過自己係中學時玩單簧管,咁佢會唔會都join過orchestra? 仲有佢都有參加過朗誦比賽...唔知佢係唔係參加國語呢:)

匿名 說...

國語朗誦比賽好似係蘇浙小學的事
可能要問下大朋友先知:)

匿名 說...

可能係林敏聰同林敏兒呢 ~ 哈
原來大家都好幽默。

匿名 說...

李永豪同李泳漢
我要叻字卡呀!

匿名 說...

唔知蘇浙小學有無校刊呢:)

匿名 說...

林峯呀)))))))))))))))))


我要帶銀親手繪製的「叻」字咭!

匿名 說...

對孖0既會唔會係~~
陳慧琳同陳司翰呀~~~

覺得自己真係充滿幽默感~~

Unknown 說...

喔, 我也差一點和他做同學呢~~

匿名 說...

林峯-V-''
我要叻字卡XPP

匿名 說...

李氏兄弟

匿名 說...

李氏孖仔(!!!)
呵呵...

大朋友超幽默囉!咩事啊!!
哈哈哈~~~

匿名 說...

林峰真係“童年現在一般可愛”﹗﹗﹗

說...

大家都叻,同很幽默XD

獎勵你們去領取叻字咭,叻上加叻!!

匿名朋友們:林峰是在廈門出世,小學與中學在香港讀。建議你去WIKI看啦,資料很詳細。

我們中學規定每位同學都需要最少學習一種樂器的,玩單簧管不等於有join orchestra,不過我在orchestra相片中沒見到他(圖很小……)

朗誦沒拍照耶,所以不知道!