2008-05-18

叻字咭


啪啪啪啪啪(掌聲)

大家好叻啊!除了幾位(好幽默)XD的同學外,所以人都答對了耶!!(明明什麼爛問題…)

好吧,有答中的朋友請自行領取「叻」字咭乙張作為獎品。沒答的不准領! !

……騙你啦,大家領了都要叻啊! 每天早午晚把「叻」字咭貼在額頭,向著鏡子大叫三聲「叻仔/女(任擇其一)」,能令人有醒少少的神奇功效。

(答案不開估了,如果你真的猜不到,請自行領取下回的「豬」字咭)

以上圖片是模仿現時日本當紅搞笑藝人エド はるみ的GOOD GOOD(グ~グ~)GAG。去片!

連稻垣吾郎在Smap x Smap都要扮的ゴロはるみ:



稻垣吾郎 VS エド はるみ,終於碰頭XD

13 則留言:

匿名 說...

救命!!那攪笑藝人一出場時,狀似盧海鵬,睇真d動作,好似吳君如扮姚蘇蓉,哈哈,爆笑呀。

匿名 說...

小島よしお就此不保 =.=
稻垣吾郎最尾果野真係正
GOOD

匿名 說...

真係有叻字咭XDDDDDDDDDDDDDDDD

匿名 說...

好開心呀!!
小銀近來又多左畫畫!!
又多左寫日記!!
你都叻!!~~~^0*~

匿名 說...

救命..笑死我啦!
多謝小銀的叻字咭^^

匿名 說...

我拎左叻字卡啦=]
多謝晒!
要繼續努力寫日記呀,
真係好好睇^^

匿名 說...

小島よしお是不死的,他好笑的地方就正正在於他愈來愈不好笑。

匿名 說...

收據:叻字卡已收到。多謝合作XD
(其實係多謝小銀先岩^^)

匿名 說...

已經領取叻字,哈哈

匿名 說...

掌聲鼓勵!!!
快點弄個"豬"字來!!>v<

說...

敏兒:我喜歡她一出場是個非常有禮貌的師奶,然後一下子就發狂XD

匿名朋友A:搞笑藝人本來改朝換代就很快,小島現在走的是「強駑之末」路線,好笑在就是很辛苦的想一些不好笑的GAG…XD

誰叫他被稱為2007的一發屋藝人啊

匿名朋友B:是啊,我沒騙小孩吧 XD

yu:係,叫我阿叻啦咁!

匿名朋友C:呵,不客氣啦 ^0^

april:呵,有空會多寫啦 :)

大:係,你既好笑地方同佢是一樣的。

yannie:記得進行醒少少儀式啊!^0^

miki:叻!是不是醒了少少?

路人甲:我在騙小孩啦,你真的信?你果然需要豬字咭呢^0^(被打)

匿名 說...

之前睇一集日綜
小島よしお話佢好在意觀眾點睇佢
重上網打自己個名同一招諧星
去搜尋觀眾網誌
最後得知俾人睇死好快唔紅

睇到我對佢幾心酸-______-...
希望佢撐耐D
我幾鐘意睇佢D唔好笑的GAG =.="

說...

A:你同大朋友是知音呀(抱)大朋友都是很支持小島的!仲成日扮小島PIYA(新GAG)迫我睇!!

其實好多時睇D節目都見到小島本人其實幾醒目的,畢竟都是早大畢業。而家好多時都見到小島有著番衫上綜藝節目,不再是獨孤一味「そんなの関係ねぇ」囉~希望小島再襟撈D啦。