2008-05-14

Mii大全

講開遊戲又講講Wii吧。有了Wii後我最沈迷的不是玩什麼遊戲(Wii Fit其實不算遊戲,是會講話的體重計XD),無論是MK還是Cooking Mama抑或賤兔甚至Mario Galaxy等等等等都不過是新屎坑三日香。我最樂此不疲的是從Mii Channel下載人家設計的Mii回家。

日本人真的好神啊,幾乎無論什麼卡通人物或名人都有,連Pooh呀叮噹呀這些動物都做得到,個個唯妙唯肖,好厲害啊。我已下載了頂爆上限一百個Mii人物了,每當玩Wii Fit就有一大堆卡通人物在旁陪著跑步玩stepper做運動,好可愛~(心)

以下是一些卡通人物的Mii,另外還有很多大朋友喜歡的日本搞笑藝人Mii,就不貼了。

小丸子一家與同學、
Snoopy and Friends(Snoopy那個其實是阿伯地中海頭XD)、
Pooh、Chip n Dale,米奇老鼠伉儷

花師奶一家與同學們、
唐老鴨伉儷、山久美、
Smap、福山雅治、
Toy Story、Powerpuff Girls

動物之森村民(看起來有點恐怖XD)、
IQ博士、
Mario兄弟、牛奶妹&仔、哈囉貓、小新、
叮噹仝人、Lilo

下載得多,也有試過投稿「哈利波特仝人」,
只是依書中描述的樣子砌成,不是照真人版做的,
光看圖應該猜破頭也猜不出誰是誰,所以似乎沒有人下載…XD
(Ron, Ginny, Hermione, Harry,
Lily, Snape, Dumbledore, Neville, Luna)

8 則留言:

冬冬 說...

叮噹一D都唔似﹐不過大雄好可愛哦。。。 呵呵呵呵呵呵呵呵呵~ *^_^*

匿名 說...

米奇伉儷好似師奶呀~~
阿桔似過阿柑~ 石田同學個無奈樣好似呀
MARIO兄弟...個樣好...金魚佬BOR
最鍾意SNOOPY同技安~ 好有創意呀!!

匿名 說...

小丸子好可愛呀!!!

說...

冬冬:是啊,叮噹的確有D夾硬,不過我就知道對冬冬來說,一定是大雄最可愛啦!!\(^0^)/

可惜靜宜可能太正常靚女樣無咩特徵,所以麻麻地似啦,但為左儲齊一套都要下載的!

碗:呵呵,整「非人類」有時真係夾硬D架啦~~技安隔離有佢個妹技蘭架,見到嘛??

芝比:是啊,小丸子一家連同學仔都很可愛啊~~~(心)

匿名 說...

帶銀~~~
點樣可以搵到呢d公仔架?
我連點樣將wii 連落個wifi 都唔識呀~~~
可以考下我嗎?

小建議︰不如你將你同大朋友都整埋出黎丫,你教識左我點樣dl 呢d 公仔,我一定第一個支持去dl~~~ ^_^

說...

士多啤梨妹:我也不知怎set wifi啊(是老公整的),不過有wifi後就可加Mii Channel落部wii度,那就可以上網下載別人設計的Mii啦!

我的設計投稿後連自己也找不到,可能是要recommend那些才會刊登的~__~

匿名 說...

我覺得最似既係:
小丸子, 小丸子媽媽, snoopy,花師奶, 阿桔,福山雅治(呢個似到無野好講..), 牛奶妹, 小新同大雄..

匿名 說...

請問你是在哪下載的><我想要....