2008-06-18

廣島>>四國>>岡山>>廣島


大鑊!我們將會去的幾個城市都在日日落狗屎中!日日舊雲都咁大舊,今次真的很大鑊!

去的又是鄉下地方,自然沒什麼有瓦遮頭的shopping活動,親親大自然之旅變成和雷雨的親密接觸,實在是大大鑊!

十幾日的行李應該點執呢?加上又落狗屎一定濕哂身,移動旅行又不能在酒店掠衫,如又找不到洗衣店又怎辦呢?大鑊啊!

不過,還是很期待的呢,原本農曆年的日本之旅到六月才能實行,我們來了喲啊呵呵~~

各位同學,七月再見!GOGOGO~~~~(揮手)

16 則留言:

匿名 說...

玩得開心d呀 *v*
希望到時唔好落雨
等你地可以親親大自然啦

匿名 說...

see you~~~~~~~

匿名 說...

Have a safe trip~ Still waiting for your Taipei/ Taiwan 遊記 哈哈哈~

匿名 說...

唔好諗咁多啦, 落雨都有另一番風景可看...總之可以同大朋友去玩, 唔駛日日盼郎歸!!

匿名 說...

今日先19號咋喎..7月再見???
嘩..你去咁多日呀??
開心死啦你...
記得帶多d特別野返黎介紹比我地知喎^^

匿名 說...

十幾日同幾日既衫應該差不多執法,我上次去一個月都係咁催眠自己,不過果次早晚溫差十幾度,都好煩呢.
帶d質地易乾既衫,帶把風筒幫下手...
其實,落雨都唔錯,係日本咁靚既鄉村地方又有雨境,可以好浪漫的.
(唔係風涼話,只係,我覺得有時要用下催眠大法...)

匿名 說...

玩得開心d啊!!!
記住影多d靚相post俾我地睇~~
我本報6月底都去墾丁ka...不過最後都去唔到...唉,睇黎我同陽光遇海灘都係無緣ka la~

匿名 說...

Have fun!! I have been to Hiroshima and Shikoku too and the scenery is just amazing! Enjoy!!

匿名 說...

今天朝早差不多7點在機場好似見到銀和大朋友,哈哈哈!玩得開心點!

匿名 說...

Diane - have alot of fun!!

匿名 說...

我终于上到啦(PS:我系内地fans,之前5知做乜上5到~~惨……),不过你又要去旅行(再次陷入惨惨惨中……),嘿嘿,等你番黎呀~~~~~~~
PS:各位香港既fans大家好呀(开心ing~~~~)

匿名 說...

终于上到啦,好开心~~(PS:我系内地fans,之前一直都上5到,搞到我郁闷左好耐……)一上黎你就要去旅行啦,555555……(不舍~~~~)
PS:香港既fans大家好呀,以后请多多指教呀

匿名 說...

我是内地的重庆出版社,想把这本
<50個女生想男生知道的心事>引进到大路来,我的油箱是, 
xiatian_515@sina.com

匿名 說...

hello
最近再睇多次你以前寫動森既野
好羨慕呀你整到條村好靚
可唔可以教下我呀
我想同你連線玩呀
thanks

CoCoSiSiMag 說...

甘耐都未返gei.....

匿名 說...

公主係唔係俾日本食左?
仲未見佢番黎0既~~~~
好掛住佢呀.....
唔通佢真係有「驚喜」俾我地?
(寫晒個旅行日記至出現~~ [可能性極低])