2008-08-01

純粹抖暑

他打姨媽(ただいま)~~~~~

說好了七月再見竟然拖到八月。well,(講英文以掩飾心虛),我的悠長假期當然沒悠長得那麼過份,只是從日本回來後一直很少很少上網,在旅途中過慣沒有網絡的日子,簡直由「上網強迫症」變成「上網冷感」,最近真的很少和腦爺做朋友,頂多只是每天車一車e喵咋。

翻查舊記,幾乎每到七八月左右我例會自動進入「抖暑mode」一排,對上網對寫blog甚至外出都興趣缺缺,學任盈盈歸隱在綠竹巷彈彈琴樂得安靜。(好明顯繼續沉迷在金庸小說的世界中,當然,開住冷氣)

這個七月,我們竟誇張地一口氣換了新冰箱、電熱水器、電飯煲、高清盒 x 2(發左乎?),大朋友完成兩年的實習、陪大朋友開始正式學日文、看了一場電影Wall E(Narnia竟悄悄地落畫了,可恨),知道我的「初戀情人」張偉杰結婚偷偷不開心了幾日又羨慕又是依依不捨(關我什麼事?)。

「聽,你不斷呼叫我,劃破寧靜我的心下墮……」收到很多關心掛心擔心的留言,一想到要解釋就懶懶懶所以一直沒回,沒事啦了解我的朋友都一定猜到我又是在懶虫村的避暑山莊抖暑中。誰叫天氣實在酷熱得似生活在鐵板燒上呢,究竟現在的「中國三大火爐」是不是香港、九龍、新界?

****注:張偉杰是劇集《新紮師兄》中的主角,記憶中人生第一次發姣是攬著枕頭當張SIR錫然後擔心了好久會不會有BB如果真係有了BB又如何同人講BB個爸爸是個枕頭……

32 則留言:

匿名 說...

welcome back ar, miss you lei~~
nice to know that you've a relaxing holiday!

匿名 說...

「如果真係有了BB又如何同人講BB個爸爸是個枕頭」----同我當年以為點解手指公可以有個BB然後BB一路走到兩腳之間生出來既搞笑有得fight...

匿名 說...

oh~!!!你終於出現啦..(WELCOME BACK)..你呢個假期真係幾開心咁喎...咁耐無見我地呢班網友,,會唔會畫返幾幅靚圖送比我地呢班好掛住你既網友呢??嘻嘻**期待中

Unknown 說...

很久沒見喇小銀!
去旅行有沒有長肉呀﹖(笑)

你還有動物之森嘛﹖
最近抽起條筋再拿出來…
………已經一地是草…

‥而且,動物朋友們說:
「你是誰﹖9個月前聽過這個名字。
不過,不肯定是不是你。」

嗚~~~~~現在繼續努力!

匿名 說...

WELCOME BACK~~~
終於見到你再出現了~
happy~^^

匿名 說...

終於見返你喇,老朋友
香港真係好熱....
唔係矮熱就濕熱...噓

好多人等緊睇你現況o家

匿名 說...

so....you're not going to publish another book? that's disappointing.....=((

匿名 說...

偉杰是劇集《新紮師兄》中的主角,記憶中人生第一次發姣是攬著枕頭當張SIR錫然後擔心了好久會不會有BB如果真係有了BB又如何同人講BB個爸爸是個枕頭……

笑屎 XDDDD

匿名 說...

歡迎回來~~ :)

匿名 說...

Welcome back! We miss you so much. :)

匿名 說...

很久沒來看你,今晚心血來朝想起你。哈~一來看你就是你抖完暑時。繼續在你那涼快的幸福房子裏努力吧!

見梁朝偉結婚,我都好感慨......好羨慕!

我都睇左Wall E,好好睇!好有意思!感動左幾云! 我都就快變成當中的大肥肥喇! >.<

匿名 說...

嘩嘩嘩,終於見到你了,掛死人咩~~~
今個書展你有無去呀?我去左兩大次呀(好明顯有人因利乘便),最開心係聽左蔡生同衛斯理的講座,好開心啊。
衛斯理話佢特登整盲阿紫果段,太有趣喇。

匿名 說...

終于返來拉,以爲你系日本失踪了。

匿名 說...

回來就好~~ :)

匿名 說...

小銀...................你終於都回歸喇..

匿名 說...

終於出現喇!
掛死人了(咬住枕頭,淚水在眼眶浪浪下)
妳簡直將自己的快樂,建築在我地呢班網友的「痛苦」身上呢!(有咁誇講到咁誇.....)
為了一解我地單思之苦,快d出日本之旅post呀~~~

匿名 說...

Diane - welcome back!! miss you much :)

匿名 說...

OKAERI XD

匿名 說...

終於見翻妳囉,先至尋思緊日本都唔係太大點會咁易蕩失路咁耐唔識翻呢真係。。。

相啊相啊,快啲上相啊~~

匿名 說...

ㄟ小銀,
廣島遊記什麼時候才出現啊?
我要看照片ˇ

匿名 說...

小銀
我尋日出街食野時見到個老友記丫
但係我唔知應該點同佢say hi好呀
如果係你, 見到老友記時會唔會同佢地say hi呀??

匿名 說...

お帰り~~~

匿名 說...

快D更新呀小银~等到肥肉都多两斤啦我:)
Mandy at Guangzhou

匿名 說...

哈哈,銀銀,現在快九月了,你決定每一個月才寫一次呀?

匿名 說...

帶銀公主:好耐無見你上網啦.....(見到好多蜘蛛網)

史力加

匿名 說...

hey~小銀~
九月喇!!
抖夠喇.\/.

知唔知人地掛住架遮 ><

匿名 說...

暑假都放完啦~~~
抖夠暑未喔@_@~?

匿名 說...

=_=再抖變呀婆架啦
{雖然你已經係人地老婆=P}
快d打下啦~銀

匿名 說...

long time no your update la...
miss u so much~~

匿名 說...

九月喇....醒呀醒呀

匿名 說...

唔使留言數字去到三十可唔可以令公主出關呢? :):)

匿名 說...

Bring back, bring back
O bring back my Diane to me


We miss you le~