2008-09-07

純粹拉票

抖暑抖了這麼久好像還未抖夠(喂!),這次寫,只為純粹拉票。

來屆立法會將會為香港未來的政制發展定案,由於基本法規定任何政改方案都須先得到立法會三份之二的議員支持,所以一定要讓泛民得到不少於廿一席,才能制衡政府和保守派以免他們胡作妄為,出賣港人利益。

所以,請大家支持泛民候選人,一定一定要投票呀!

我的選擇:

〔香港島〕3號 民主黨


香港島其實我並沒有特別心水,今年雖然沒有馬丁李,但有我喜歡的楊森,所以這次仍然會投給民主黨。

向來不喜歡公民袋的作風,尤其這次他們把「不可輸掉」的余大狀排第二位,硬將道德包袱丟給選票,企圖盡搶泛民選票,非常霸道而且不負責任。

打死不投何ee,因為從大朋友在立法會幾年的工作中,親身接觸和認識她的為人,嗯,絕對不予考慮囉。講完。

保守中間派支持者請投勞永樂,我的意思是,總比投民建聯和葉劉好。而且,話哂係師兄同是「保羅眾志」,總要支持一下的。


〔九龍西〕10號民協馮檢基


投阿基的理由很簡單。務實,理性,站穩基層立場,地區工作基礎穩固,多年來盡心盡力為街坊,所以不作他人選。

以我們認識的阿基,是一個徹頭徹尾單純可愛可親的大好人。大朋友常常笑他「入錯行」,因為以政客來說,他實在是不夠「奸」呢。


〔九龍東〕2號社民連陶君行


九東的選情,一池死水,大局已定。要投,就選投理念和我最接近的社民連吧。


〔新界東〕5號社民連長毛梁國雄


政客個個口惠而實不至,個個變成權貴以後就珍惜羽毛,哪有像長毛這人身體力行,敢作敢為,衝擊不合理的制度?

如果你對他認識多一點,就知道他其實不只光燒車胎和抬棺材,是一個很有抱怨和理想,平易近人和亳無架子的人。

如未能完全接受長毛的作風而有掙扎的,就支持劉慧卿吧!她真是一個堅定的民主派,用心做議會工作,絕對是一個稱職的立法會議員。


〔新界西〕2號職工盟李卓人


阿人站穩勞工立場,有勇有謀。所以就選他吧。

為了香港的民主,為了我們的將來,請所有朋友,今天務必要去投票呀!!

(本篇不設辯論環節,請請)

13 則留言:

匿名 說...

我今年剛剛十八歲(不過仲未到=])
所以冇得投票啦!
不過到下一屆我一定會投票的(一定!),
因為我看過一篇文章,
如果年輕人放棄行使佢地的公民權利,
很容易在政策制定的時候被人忽視...

匿名 說...

小銀..
你終於打blog la~

匿名 說...

投左啦 -V- [[新界東]]
今次係我第一次投
原本都驚投錯人
睇完你咁講
都知道我係冇簡錯 -口-!!

匿名 說...

投了李卓人

可惜會計界都係陳茂BALL WIN左 :(

匿名 說...

我係第一次投票架

不過我係一定唔會投比民主黨,因為睇咁耐佢地係為反對而反對。你既選擇差唔多我相反^^各人有各人意見啦。

我下次一定繼續盡公民責任既!!!希望個個都會啦~~~XD

匿名 說...

你講完馮檢基「可愛可親大好人」之後,
真係覺得佢另舍cutie~

匿名 說...

我都己經投左李卓人啦...哈哈

好憎鄉議局個張學明呀....佢完全冇做過野呀

淨係呃d阿婆阿公去投票……

匿名 說...

今次我真係好想投票呀~
可惜身不在香港=.=

如果香港可以好似美國咁有得網上投票就好喇~ ^^

匿名 說...

我老媽去投-[]-v
5知佢投咩-,-

匿名 說...

我都投左不過唔係你心水,但都係民主黨~

匿名 說...

中秋節快樂呀~銀~
今年仲有無食卑鄙月餅呀~?

匿名 說...

中秋節快樂,未見到可愛的小白兔

匿名 說...

waiting u