2007-12-09

談07年卡拉之星

唉!今年卡拉之星好失望,竟然連「卡拉之星三寶」也少了兩根中流柢柱,得番王維德一個獨力撐場!有冇搞~~~~錯!真是一年不如一年呀,枉我還賣哂發發發廣告叫大家捧場,希望無人會柴我台啦!

今年最精彩是「手語人」帶埋DANCER又唱又跳,唱功麻麻不過誠意搭夠啦!王維德肯定是華DEE FAN屎,年年都唱劉華的歌。(掩咀偷笑)

最最驚喜是見到王維德的家姐,八十年代最出名的前TVB DANCER+藝員王敏明來為細佬伴舞,真是令人熱血沸騰呀~~(懷疑DANCER都是王敏明的學生,因為王敏明現時教授舞蹈)



王敏明成個人飛出去跪坐在地上,好突出呀!以她的年齡來說KEEP得勁好!我幾年前曾和她和她丈夫,魯振順等藝人去遊船河,她全程都在自得其樂地翩翩起舞,證明她果然超級喜歡跳舞呀~

另外一驚喜就是老友記曾健明,他曾經SEND EMAIL給我架!我還小小地訪問了他幾個問題架!好不好SEND EMAIL去恭喜他呢?^0^



無啦,無了魯振順和王俊棠的卡拉之星簡直就等於沒落啦,炒不起前幾年的熱鬧氣氛。又無情情有個濕星歌手王友良俾少少錢來宣傳自己新歌,有冇搞錯呀!「卡拉之星」的精神,就是讓一眾老友記藝人一年有一次做主角的機會丫嘛,不是讓有歌手身份的人來參一腳剝削他們的機會的!(((怒)))

東華對我來說只得「卡拉之星」這一個環節,枉我還刻意捱眼睏到凌晨四時!我完全是帶著倖倖然的心情入睡,哼!

5 則留言:

匿名 說...

我都特登唔訓睇王俊棠呢..唉好失望 ='(

匿名 說...

我都好失望呀...
明明成晚就係等佢地兩個
點知影都無隻!

說...

一粒姑,

我而家好擔心呀,會唔會係王俊棠同魯振順兩個都唔續約tvb,所以先會無參加呢?無理由會無佢地架嘛!!唔好呀~~~~~(((((聲嘶力竭)))))

********************************

n,

好彩仲有手語人王維德撐下場姐~如果唔係就真係要噓同掉蕉皮啦!!

匿名 說...

o個晚東華, 我響tst打邊爐, 咁岩見到王俊棠。我仲心諗, 做乜今晚東華, 佢唔洗入廠standby。點知原來今年佢無份, 枉我仲等到半夜三更為左睇佢...唉!

說...

dorothy,

聽聞今年佢唔去係因為翌日要去外國拍野,仲話下年會再參加喎!唉,我諗佢自己都唔知,佢真係卡拉之星既台柱,佢唔唱真係令到好多人好失望架嘛!!