2007-12-10

程思俊

老婆知道某網友的男友經常寫士weet到爆的情詩給她,羨慕不已,於是向老公抱怨:

婆:「人地XX個男友成日寫情詩俾佢架,你都唔寫情詩俾我!」(寄調:人地阿王太個老公買左三卡鑽戒俾佢呀,你都唔買俾我!)
公:「好呀!我寫『程思俊』俾你丫!」
婆:「………」
公:「如果一個人叫阿俊又成日寫情詩,咁佢咪叫「情詩俊」囉!哈哈哈哈哈……」
婆:(~______~")

各位觀眾,我老公雖然沒給我寫情詩,但他經常以這個程度咁上下爛的爛GAG來「乙水」我的。

註:程思俊(花名:豬仔)為八十年代《歡樂今宵》藝員

9 則留言:

冬冬 說...

哈哈哈哈哈

大朋友唔寫情詩唔緊要﹐最緊要買三卡鑽戒比妳就得喇!!!!!! ^3^

說...

冬,

但係我只得爛gag一堆咋~~~>0<

匿名 說...

我記得佢. 斯斯文文. 個名好"嚴沁". 一直沒有紅過. 悄悄地退下公仔箱了. 當年其實我都幾鐘意佢o架!

Hello! 我是小鞋子@人間散步.

匿名 說...

帶銀公主,
個笑話真係......有點爛......哈哈~

好開心你多左update,等我呢d小小fans多d機會知道你的消息=)

匿名 說...

正正係呢d無聊瑣碎事令人覺得你地兩個好鬼幸福! 嘻嘻! ^____^

匿名 說...

嘻嘻`好开心啊`终于打开到你个网站啦`之前你整紧吧??

我都觉得冬冬讲嘚岩``最緊要大朋友买3卡拉``

匿名 說...

终于留言到了`

匿名 說...

銀,

銀會寫日記不奇怪,會回留言才奇怪!我反而想看看會寫&回多久!XDDDDDD 欠揍 ing!

前晚發夢夢見你同你屋企人,陳伯母仲做左一檯美食黎招呼,哇哈~食到你唔食既豪氣作風果然深入人心(夢境)。(可能近日做運動做到氣咳,搞到發夢都記住食,XD)

說...

匿名朋友,

豬仔主力係做EYT,偶爾都有拍下劇,最出名可能係做「富貴榮華」其中一個兄弟。唔知前排的「歡樂今宵團年夜」佢有冇來呢?

********************

iris,

係哩,大朋友仲成日要我幫佢既爛gag評分 ~____~ 每日都有新作品添!

*******************

winki,

*^___________^*

咁講無聊我地又真係幾有自信的,呵呵~~

*******************

喵喵,

是啊,大朋友要記住啦!!哇卡卡~^0^

*******************

雲,

千祈唔好咁大期望,無論寫日記定回留言都好大機會會爛尾的 XD

哇卡卡,咁好笑?阿雲今次好堅持喎!搞到我都想去尖一下~不過好遠呀,屋企附近又無,我驚俾左錢會唔去!一係去大朋友公司附近,做完等佢放工,但我又唔想做完運動唔化妝樣衰衰咁享中環出現……煩呀~享屋企做又真係好無恆心~~