2007-12-08

(緊急呼籲)老友記告急!支持「卡拉之星」!



各位支持我們的老友記的朋友:

今晚凌晨2時左右記得收看東華的「卡拉之星」環節,是一眾「老友記」一年一度做主角的節目呀!

重點推介:卡拉之星三寶!

1)王俊棠


2)魯振順


3)「手語人」王維德


前年好精彩,可惜上年麻麻地,希望今年好過舊年啦!

一年一度,捱更抵夜都要睇啦!! \(^0^)/

5 則留言:

匿名 說...

三寶冇左兩寶既尋晚!!!!
好冇癮啊...
我都係好期待卡啦之星架...><

匿名 說...

考試都要追帶銀日記!^.^雖然未能收看此節目,但是卡拉之星三寶我都認識呢!哇哈哈~
今日考試間介:大陸公務員考試,今年有64萬人趕考.慘加原因大約如下:穩定的工作和較好的福利等.或像我是爲了想試一試,深入了解政府運作,或許爲希望中的"民主公平"出一份薄力.不過像銀這洋SOHO也幾好^^考試有些難,主要是邏輯和數學和理解和分析,還有論文的撰寫~!明天開始還有五門學校考試等候.銀二囡也加油啦: )

說...

君,

唉!我都好希望啊!(((((怨)))))

我要寫信俾陳總反映下!!

********************************

jane,

香港的公務員考試內容似乎跟內地的差不多喎,都是邏輯和數學和理解和分析咁上下~希望你成功啦!加油加油!:)

芒姐 說...

銀姐:

原來你已經轉o左blog, 仲有得留言添, 真係又一開心大發現!

我已經根據我o地當晚在fb的討論如實地寫在生果日報上...第一次有得在報紙寫"卡拉之星", 點知係咁令人失望的一次, 真係人算不如天算! 如果兩年前寫, 我一定會大力讚揚佢!

我要高呼i miss魯振順&王俊棠very much! 卡拉之星無o左佢o地, 真係o徒心機捱眼瞓! 希望下年佢o地會出現番...我私人捐俾佢o地又點話...激死!

說...

芒姐,

我睇左你篇文呀,我仲要星期六一起身就馬上CLICK去蘋果睇添!見到你真係寫真係好興奮呀!!

仲有呀,我收到曾健明EMAIL呀~!!佢話王俊棠因為翌日要出國拍野,所以果晚無參加!仲話出年會參加喎!咁都好D,我幾驚佢會離開TVB,不過唔知點解魯振順唔參加,我都同意呀,下次我捐錢俾佢又點話!