2007-12-05

1205這一天



早上他遲了起床,所以不能一起吃早餐。(扁咀)

又因為遲了起床趕返工,沒時間給我沖個暖水袋。(咀更扁了)

他已經OT好幾天了,本來說今天應能早點回來慶祝,卻突然要為他兩位豬頭同事補鑊,連累他遲了兩三個小時才能收工。(頭頂慶得可燒秋刀魚)

好不容易終於等到他放工回到家,打開門映入眼簾的,是他笑意盈盈地,從身後抽出一札鮮花。本來板著的臉馬上鬆弛了,雖然第一句說話還是說:「怎麼又浪費錢!」(下次請買芒果脆脆蛋糕吧 :P)

1205,已不知是第幾個紀念日。只是某個笑著擁抱入睡的平凡日子。

同日加映:

少爺仔五歲生日啦!

願你快點長高長肉健健康康每天快樂愈來愈醒目!


右上角的相片有沒有一點像史力加的貓貓?

(小阿e眼中的少爺仔是世界上最得意的細蚊仔*^___^*)

9 則留言:

匿名 說...

每天上網也習慣了click進這裡看一看, 前幾天看見你再寫日記, 覺得很開心 :) 不過今天才第一次留言。我很喜歡看你平凡細碎的每一天。

請以後也一直幸福下去喔 :)

匿名 說...

好幸福喔o^^o滴花好靚,好好收埋哦.

睇到少爺仔著住棉裳過生日就覺得好羡慕,我系新加坡都過唔到冬天噶...T.T

匿名 說...

帶銀公主,
少爺仔咁怏就5歲了,時間過得好快啊~我都祝佢快高長大日日笑口常開=)
呀...係呀~我想問你你個細囡點呀?預產期係幾時?我會第一時間去探佢!=)

匿名 說...

好幸福呢!!希望你們永遠幸福快樂!!

匿名 說...

又是我啦^^平凡日子最是幸福: )希望小王子也是一样呀,和小阿e一样,永远平安,健康,快乐,最是福气.

匿名 說...

yes that's the french cat from Shrek, my favourite.

匿名 說...

小銀, 原來你必用 blog 了, 呵呵, 真的, 慳番好多時間 ga. 我近排好鬼忙呢, 揍小米, 寫佢日記, 攪佢 d 相, 織冷衫比佢 ...... ( 做阿媽的我, 太多諗頭, 太多野想攪, 但每日只得廿四小時 ) ..... 不過, 我都有定期睇你日記 ga.

匿名 說...

少爺仔笑起上來真係好搞鬼啊,哈哈

說...

加奈,

謝謝你,加奈也要一直幸福下去啊!^0^

*********************************

nicole,

香港的冬天也不是很冷,現在也不過二十度左右。希望聖誕節時會冷一點吧!:)

*********************************

iris,

謝謝你啊,不過細囡我都未知佢幾時出世喔,有消息後會馬上通知大家的啦!

*********************************

mwyc,

謝謝你呀,大家都要幸福 :)

*********************************

jane,

謝謝你,這幾句祝福最合心,我也喜歡平凡的過日子:)

*********************************

hikki,

我也超喜歡貓貓呀!!佢個楚楚可憐樣勁好笑!!XD

*********************************

dummy,

係呀,用blog揀番好多心機搞d setting呀layout果d,所以update既動力都多左。

小米愈大愈精靈呀!dummy好叻叻呢,仲係成日喜歡搞手作仔 ^0^

*********************************

小樂,

係呀,佢好鬼鬼馬馬架!^__^