2007-12-13

四隻白板

大家姐買給我的睡公主毛毛拖鞋,令我幾乎以為是我自己畫的@v@

大朋友告訴我,今早他在換衫返工時,聽到我發開口夢問他:

婆:「四隻白板碰哂咁叫咩牌好?」
公:「(偷笑)……唔識喎。」
婆:「………(繼續熟睡)」

我依稀記得有問過他問題,但完全對打麻雀的夢完全零印象!@.@

已經連續頭痛了好多天(對面屋究竟裝修完未?!),又病了幾日,人果然有變蠢 =__="

正在計劃農曆新年去日本旅行,有沒有什麼好提議?現在買機票會不會太遲?(不去東京、關西和北海道)

15 則留言:

匿名 說...

哈哈哈
您手痕嗎?想開檯?

會有興趣去大板嗎?
我未去過, 但想去行下
步伐比東京慢, 會行得舒服點
您可以看看資料噢:)

匿名 說...

可以食大三元吧^-^? 我都鐘意打麻雀啊, 不時都會同同學仔開台埋位打毫子, 不過會考就黎到, 都有幾個月無玩過LU..連出街都好少。不過CE完以後就可以去玩了哩 :)

看到你跟大朋友的鎖事真的覺得好幸福好幸福喔~~我有時候也覺得很茫然, 到底一段關係可以維持多久呢, 看著身邊的人, 我會突然好怕這個人不能跟我走到最後。到底.. 相愛那麼多年有什麼秘訣呢?

祝繼續幸福, 甜甜蜜蜜^v^/

匿名 說...

呢家都未算太遲 ..

仲應該有hotel & 機位 ...

但要盡快決定了 ..

可選擇福岡 Or Osaka 呀 ..

小樂 說...

哇, how much,我都想要呀

匿名 說...

去小丸子故鄉啦..... 我都好想去o個度呀*v*

匿名 說...

去小丸子故鄉啦... (我唔sure係咪o係你唔想去o個幾個地方度呀 =p) 因為我都好想去呀*v*

冬冬 說...

去東北啦! 搵秋田犬~~~~~ 又可以浸溫泉~~ *^_^*

匿名 說...

you may try sapporo.. but i don't know how many days you're going. There's have RAMEN

匿名 說...

去伊豆浸溫泉!! 正呀 XD

匿名 說...

可唔可以公開你家同步睇到日本電視台0既方法啊?謝謝!

匿名 說...

hihi, 第一次留意見, 藉此多謝妳真係寄了你地張靚靚結婚帖俾我, 我一直keep在妳本大女入面! 話時話, 幾時有二女?

日本最熱門的地方妳都去過, 不如去沖繩呀!

匿名 說...

裝修真係好討厭...我隔離屋整左成年..搞到我成年連窗簾都未開過...

說...

n,

大阪去過5次了@.@不過今次仲會去,因為去廣島及四國都係先乘飛機去大阪先。天呀!第六次啦!!!

*******************

加奈,

我都好耐無打牌呀!!我唔打錢淨記數架咋,如果打錢我實輸到到當埋底底都唔掂(牌技太『好』啦)CE加油呀!!唔使辛苦好耐姐^^

相愛多年的秘訣其實是沒有……@@兩個人一起不會一直好好的,一定有高有低,經歷過很多轉變和成長,我想可能是大家什麼也會講,多溝通,而且一直也沒有想分開的心吧!^^

*******************

匿名朋友,

唉,新年的機位好爆,又貴!最後選擇了大阪,不過其實是去廣島和四國等周邊地區:)

酒店反而不是太擔心,因為農曆年不是日本的假期,應該不會太爆吧。

*******************

小樂,

應該不會很貴啦,是在吉吉島買的 :)

*******************

CHIBI,

係呀係呀!!我都好想好想去清水呀!!不過…今次…唔近!無得去!:(

*******************

冬冬,

我都好想去東北呀,不過我怕凍,頂唔順~__~我想暑假去搵秋田犬呀,希望到時有得去啦!

說...

ah men,

我岩岩05年尾-06年頭先去過sappora渡蜜月呢~所以今次唔去北海道啦 :) 拉麵真係好食的!!

*******************

阿希,

伊豆都未去過喎……邊頭既呢?研究研究下!

*******************

ahola,

其實唔係唔可以呀,不過我唔係太清楚,因為係大朋友搞架~等我搵日捉住佢寫番個詳情先話俾大家知,好唔好?^^"

*******************

miyuki,

謝謝你支持啊!啜!^3^

二女仲未蘇,阿媽太懶啊~~~____~

沖繩我都想去呢,不過無車可能會好踢腳~嗯~~

*******************

mic,

哇~你都好忍到喎,裝修咩要搞成年呀?梁影帝果間幾億豪宅??裝修又嘈又大塵仲好勁裝修味,我有哮喘就好辛苦~唉!

匿名 說...

帶銀你可以試下食"超老薑蕃薯糖水",
因薑有驅寒作用,可以治頭痛~~ :)