2007-12-14

日本旅遊候選佳麗一覽



1)藍色線:東北地區


本來是最想去的地方,看了幾集《雪映移城》,見雪下得好兇,二月必定是冰極地帶。回想起去年12月去過北海道,試過方知道自己原來是完全不喜歡也不享受雪中浪漫。大朋友說不如放暑期時才去青森吃蘋果,也好,夏天應該涼爽爽,首先放棄。

2)粉紅線:名古屋周邊

想去小丸子故鄉清水市,而且周邊地區也未去過。不過某地膽說名古屋好悶無野玩食物不好吃,愁悵中。

3)紅色線:廣島周邊


某地膽推介這邊,說風景比較好。這邊我也完全不熟,Osaka的機票時間很差。煩惱。

我們打算去十天左右,喜歡看古都,風景,風土人情之類。噢,必須要盡快做決定啊!@.@


公:「我們似唔似求其想搵度去?」
婆:「……」(無言地認同)

12 則留言:

匿名 說...

咦~~唔考慮下九州或者沖繩???

又或者其他國家呀!!!

匿名 說...

(六天累極考試歸來)
我想還是去廣島周邊爲好啦,像做數獨一樣排除可能性:東北冷起來真的是走路都顫抖,整日只想窩在屋裏而已@-@;名古屋確實景點不多(不過我沒去過);廣島麽……反正旅行怎麽能一直去熟的地方啦!我都很喜歡拿著地圖跑來跑去或者四處問人^^反正帶銀又識得日文~機票的問題就克服下好了: )不管怎樣如果決定了就好好去享受啦!

P.S. 關于“程思峻”
我男友都一樣!雖然說話句句經典卻不肯賜件墨寶給我!我逼他寫“情信”他內容只得一句實質性的話:“我除了英俊潇灑不凡……就沒什麽別的了”。或者偶爾畫只豬頭送給我!T-T要是帶銀有“整治”方法千万報告給我:P

匿名 說...

diana !!! 請問第九版同第八版有咩唔同呀~ 昨天, 我經過書店, 隨便翻來看,又覺得幾好睇喎, 於是就即立即買下來, 但我唔知有第九版呀, 我買了第八版.點解...我見到三聯果本書,,得160頁既,,唔係248頁架咩???

匿名 說...

DIANA:

其實我第一版已經買左, 不過送左比男朋友, 我打左好多書店都沒有貨 !! 請問你知唔知幾時再有貨呢 ?? ^^

匿名 說...

我都是看了雪映移城,然後上年暑假去了青森, 那兒很不錯..不過暑期時還沒有蘋果, 導遊說要9月才有..^^

匿名 說...

hehe...我剛剛去完群馬浸完溫泉回來,超relax....有少少雪,不過我都凍都死...大朋友平時返工咁辛苦,你好好plan下一d relax d o既地方等佢可以真正relax地放下假嘛^^

說...

寶妮豬,

因為九州我地去過啦,沖繩我都想去呀!不過我覺得夏天去會好d~

*******************

jane,

最後可能是廣島連四國加名古屋都去@.@機票好辛苦才搞到,農曆新年的機票好爆又貴,我們太遲才開始計劃啦>.<

我們讀書時都有寫情信的,不過現在日日都見就沒有了(嗚)不過我想收骨都痺的情詩呀!!嗚嗚~~其實我也沒辦法~~

*******************

may may,

第八同第九版除左封面第幾版字樣唔同之外都無唔同,因為都係同一本書來架嘛^0^

一路都係160頁啊,點解你會以為係248頁既?@@

*******************

匿名朋友A,

應該很多書店都有貨啊,應該也快出第十版了,放心!

*******************

匿名朋友B,

暑假青森的天氣怎樣?靚唔靚好唔好玩呀?^0^

9月才有蘋果?我以為全年都會有……

*******************

匿名朋友C,

大朋友返工咁辛苦,不過放左工都係佢負責好辛苦咁編行程A.A

群馬縣浸溫泉之外你仲有冇去邊玩呀?^^

下次匿名的朋友留個大名傾計吧!^_^

匿名 說...

went to Tohoku end of August this year. didn't stay at Aomori, but stayed at Hirosaki - have apples la - no worries :)

匿名 說...

名古屋係工業城市, 景點的確唔多, 最出名只係名古屋城, 基本上同大阪城分別唔大。上次我05年去都係為左睇世博, 其他時間真係幾悶下~

不過食野方面我覺得都唔差, 名物好似鰻魚飯同手羽先真係超超超好味, 味噌豬扒就一般水準~

公主 說...

我宜家個同房在秋田讀書
佢叫我冬天真係咪鬼去...
除非北海道...
否則無乜野好睇呢...

匿名 說...

我係朋友c呀

我係去左群馬o既草津溫泉呀
http://travel.on.cc/hip/20070326/lfhipc0001x0.html?IsSearch=1

http://travel.on.cc/tip/20070505/lftipd0001x0.html?IsSearch=1

因為佢又近東京,又好似好出名,所以我揀左佢去呀.....如果你真係去果度,我再介紹住果間旅館比你o丫

匿名 說...

呵, 你個地膽朋友真係唔識欣賞名古屋啦~~

名古屋我二月時去過, 這邊百貨公司好多, 商品款式又多, 但價錢又比東京百貨公司便宜. 我家公主說名古屋百貨公司比東京的好逛好多, 我在這裡也買了十多條burberry手帕和一個burberry錢包.

吃的話, 都有唔少好吃的, 我的blog最近會多寫櫻花, 但偶爾也會寫名古屋遊記, 請拭目以待囉! :p