2007-12-15

下雪的日子

好久沒寫動森,免得大家以為我放棄了,於是寫一下。

來到我最喜愛的冬天,就算在動物之森的世界,也要為過節做準備:

*冬天是砌雪人的季節,我最喜歡雪人啦!每天努力砌Snowman,假若砌出來的雪人比例是完美的話,雪人會送snowman系列的傢俬呢 ^0^(雖然我早儲起所有東西啦)

*實行送聖誕樹給村裡所有小動物,令所有小動物都家裡都有聖誕樹過聖誕。

*畫一些冬日氣氛的圖案,鋪在村子地上佈置一下。

*設計幾款冬天時裝,DISPLAY在村子的時裝店內,給小動物和自己穿,齊齊換季

*密密射天上的氣球禮物,掉在地上卻不拾起,讓村子裡的地上滿佈禮物。

雖然現實中我討厭下雪,在動森世界中卻喜歡得不得了呢 ^0^

28 則留言:

匿名 說...

嗚嗚嗚嗚....
到現在還是玩得一塌糊塗
tom 唔賣野比我....
寄唔到野動物....
鳴鳴鳴鳴鳴.....
只懂周圍執野...-0-

匿名 說...

本人已經放棄左啦
因為唔想每日都要有一樣野等住自己去做o既感覺

好耐冇開
e 家唔敢開返
我寧願 del 左個 file 由頭玩過..

匿名 說...

可唔可以講下點砌完美比例雪人呀??
我砌左幾個都唔得呢(扁咀)

匿名 說...

"有一點動森"個名好可愛^^
(我也是不喜歡現實生活中的下雪~)
受了帶銀公主的"帶動"也開始也開始關注NDS,不過玩的都只是任天狗呀太鼓達人呀或者破案呀這些沒有連網的遊戲~不知道妳現在除了動森還玩什麽呢?
祝妳動森生活幸福呀,小動物只只都快樂嘻嘻~

匿名 說...

搞到我都有d想試吓玩tim......=)

匿名 說...

唔知點解個 game 快過我部 nds 一個月
係咪我之前係咁校部機個日期
搞到傻左呢?

sukie 說...

一排無黎,原來帶銀開blog了! 開blog大吉! 不過近來要考試,無時間玩AS哪,等呢個星期過左再算啦!

匿名 說...

喂呀...堆雪人有咩特別方法呀??我拎到頭幾份禮物之後...堆左好多次佢都話我堆得唔好呀....好可憐..儲極都儲唔齊雪人系列...堆到我發火喇>~<(無心機)

匿名 說...

有冇睇動物之森劇場版? 好好睇好開心!!!

匿名 說...

你有冇抽動森nds筆筆呢?

說...

louise-yan,

你係咪未幫TOM做完PART TIME呀?要幫佢打完工先可以開始正常玩架~

*******************

DEE DEE,

咁好可惜喎,其實開番都無乜野,最多係D花無哂同有雜草之嘛,都唔係好難解決。要我由頭同阿TOM打工同,由頭供過樓,由頭儲過D野我會好想死~~@.@

*******************

april,

完美雪人係雪人個頭大約係底部既3/4咁大,個雪人個底碌大d容易d控制份量架~

*******************

jane,

我大部份時間都係玩動森@@部nds基本上係等於「動物之森機」咁滯^__^"

近來cooking mama2同mario party都好玩呀~ ^_^

*******************

iris,

玩啦玩啦玩啦~~~呢個game同毒品差唔多,好多人試下就唔小心上左癒,呵呵呵呵呵呵~~~(奸笑)

說...

szeto,

會架咩??@@

我通常只會較nds時間,唔會搞個game既時間架~

*******************

sukie,

blog都係想好似我呢d懶人容易d update,都未得閒搞d設計啊~

考試緊要d,加油呀!!^____*

*******************

angel,

完美雪人係雪人個頭大約係底部既3/4咁大,你將個雪人個底碌到最大,然後先碌個頭,碌到岩岩好係底部細d就堆上去,都唔係太難架咋~

*******************

caprice,

有睇呀有睇呀!!雖然劇情好簡單,但睇到個game d野變成卡通,真係好開心呀~!!我有ROSIE呀!原本我都係MARGIE,不過前排依依不捨地俾佢走左……諗番起都有D傷心 :(

*******************

littlehehe,

我一知道出左,就同大朋友去買左成套番來啦!^0^ 不過唔捨得用呀!最鍾意雪人筆!不過我覺得上一輯d筆靚d,有Rosie啊~

匿名 說...

我想問究竟動物之森的NDS筆在那裡有得買? 找了很久也見不到呢. 謝謝!!!

匿名 說...

今次套'動物之森'NDS筆都唔夠靚既..所以我無買呀...上一輯靚好多..我鍾意ROSIE同狸貓架嘛...但今次都無..EEEE..激死人喇...>~<

個日我去工展會抽左'動物之森'屋企扭蛋呀...(大驚喜^^)不過又係好唔開心..都唔明點解無TOM NOOK同ROSIE架...>~<

我好鍾意BIG TOP小笨象(我認左佢做我HONEY..卡卡^^)..你最鍾意邊個呀?

說...

黑白豬,

前排岩岩出果陣好多地方都有呀,我是在188買左成套的,我估而家應該仲有既 :)

匿名 說...

謝謝你的回覆!

我想問188是否灣仔那間商場呢?

匿名 說...

我呢期都係玩cooking mama 2
不過有幾個位都係過唔到呢,銀公主!
要向你請教!

strawberry jam 最後果關係點玩架?一去到boil it 有d 泡泡就係必死之點!
還有,就是lobster 要自己煮,煮極都煮唔係起~~~灰~~
最難的還是倒雞蛋,真的投降了~~

Hoki 說...

DIANE~你幾時先出新書呀??
之前果本都印到第10版了...

匿名 說...

DIANE~你幾時先出新書呀??
之前果本都出到第10版喇~>_<

匿名 說...

帶銀,你們的結婚記念日就到了,祝你們永永遠遠都這麼愛護對方,你們真是很模範的夫妻呢?好令人羡慕啊~~~

匿名 說...

帶銀,你們的結婚記念日就到了,祝你們永永遠遠都這麼愛護對方,你們真是很模範的夫妻呢?好令人羡慕啊~~~

匿名 說...

http://www.fotop.net/william/andy2007

荀野!送你的!在這乾燥的日子,希望你沒有流鼻血!

匿名 說...

呀銀~~祝你新年快樂。

匿名 說...

小銀,HAPPY NEW YEAR喔~!

CoCoSiSiMag 說...

好耐冇入來,你己開左blog 喇~~ good!!

Alision 說...

士多@啤梨,
strawberry jam 最後果關係點玩架?
-> 見到泡泡就圈走佢~無晒泡泡煮出黎既jam最靚

還有,就是lobster 要自己煮,煮極都煮唔係起~~~灰~~
-> 煮既時候大火+輕輕力吹就好快熟~吹得太狠就會唔熟

最難的還是倒雞蛋,真的投降了~~
-> 兩邊蛋殼相隔1/3個蛋殼既距離最好~(先將左邊向右移拉近, 調好距離後向上畫就係倒蛋白, 另一邊也是如此, 倒三、四次應該就ok~)
--------------------------------
第一次在此留言呢~在這兒看到帶銀公主的生活瑣事都覺得很暖心很sweet呢~
祝你們生活一直美滿喔~!

說...

angel,

睇完你個留言,之後我去工展會都有留意有冇動森既屋企扭旦呀,不過搵勻都唔見有呢~~嗚!好想要呀!!

BIG TOP都幾可愛呀!我好多隻都鍾意架,好似CHEVRE, ROSIE, FILBERT, RUBY, BUNNIE, STITCHES, VESTA.....大朋友話我似PEANUT(請笑),我認左TEDDY係我老公呀!佢地好似樣,呵呵!!

********************

黑白豬,

是呀,灣仔188,不知而家仲有冇呢?6v6

********************

士多@啤梨,

樓下alision教左你啦!cooking mama我都爆左了,呵呵~^0^

********************

yuk ping&hoki,

噢噢噢,未生得呀,蘇得果陣一定通知大家呢^_____^"(以笑遮醜)

你地講既野一樣既,同一個人?^.^

********************

漁,

謝謝你啊!!很開心^0^ 我們不是模範夫妻啦,還有很多很多需要學習。未來的路還長呢。

********************

雲,

哇哇哇~~~流哂鼻血啦!!腦充血添!!D相影得好靚下喎!*v*

********************

梁太,

也祝你新年快樂呀!今年日日都開開心心^0^

********************

yu,

Happy New Year!^______^

********************

mag,

開左一陣之嘛,仲唔係成日更新。

你個女愈大愈似你啊,呵呵!

********************

alision,

你解釋得好詳細呀!

謝謝你啊,很開心 ^______^

匿名 說...

我想問呢....d人成日話ac可以較time作幣...即係點ga?唔係好明個原理..之前試過...但有d唔識既動物搬左入黎gei?