2008-01-09

情迷高肥戇男

都說過像我這樣得三分鐘熱度的人,BLOG這種東東興致勃勃的玩一陣子就厭了,對上一次更新已幾近一個月前!A.A(拎轉面吹口哨)

年尾節日多,聖誕、結婚一週年、新年……十二月幾乎有三分一時間都是假期,HOLIDAY MOOD澎湃,而且老公在家的時候要陪老公所以不會寫,有空才補寫吧 (歷史證明此人絕不可信,聽住先:P)

除了為像華DEE妻夫木聰藤木直人之類的王子型萬人迷忍不住散發心心眼外,近來發現自己對高大、身型略肥、樣子忠厚老實甚至有幾分傻氣,但同時又帶點幽默感的中年男性都甚有好感。.(♥´ω`♥)

例如香港外表:歐陽波比/日本代表:山口智充/老外代表:《同事三分親》的韋一(布偉傑)等。

前幾天在銅鑼灣遇到韋一,我忍不住興奮地狂拉扯老公的衣袖,動作太大了被韋一本人發現,實在太樣衰了我唯有傻笑,反而老公很得體地和他互相點點頭說聲哈囉。 唉,韋一真人原來比電視上看到的瘦,老公看起來絕對比他大份,唉唉唉。

說到尾,看著躺在沙發上挺著肥肚子的老公,『高大、身型略肥、樣子忠厚老實甚至有幾分傻氣,但同時又帶點幽默感的男性』到底像在形容誰呀?(╯v╰)

6 則留言:

匿名 說...

小銀,

you're so cute~~^^

匿名 說...

haha.. => you are very 幸福!!!

匿名 說...

Haha , see u long time never update , thought u maybe went travel ler...but seems was u so lazy ^^

here wish u Happy New Year!

匿名 說...

我覺得韋一好似天線得得 b 呀
你睇我 xanga 關於朱凌凌o個個 entry, 有韋一 d 片呀

ps, 你係咪鍾意韋一著紙底底

匿名 說...

韋一is really cute~~~~~~~~~~~

說...

jelly,

真真?耶嘻~~(面紅)*v*

******************

dada,

(*^______________^*)

******************

nicole,

Happy New Year!係呀,都係懶咋(每一次都是),我二月才去旅行 :)

******************

dee dee,

見到呀見到呀!不過我想request字幕XD

我鍾意佢著左勇少件格仔衫好緊窄現哂肥肉果個樣,好Q(*v*)

其實Vincent我都幾鍾意,不過佢個樣唔夠蠢。

******************

yu,

Yeah!Give me five!

呢兩集都係講佢~有個咁既老公真係好(6v6)