2008-01-12

金指南

好想騎這隻冰啤熊呀!\(╯▼╰)/

嚷著想去行山,嚷了幾個月都未成事(因為有人懶訓)

嚷著想去看《金指南》(大朋友喜歡替每樣東西都改個只有我們明白的花名…),嚷了幾近一個月才帶我去看(因為日本電視太吸引,尤其是年末新春期間特備節目一籮籮,窩在家中哪裡都不想去)

光是看到預告中的冰熊啤就很想看,加上逢戲名是魔乜魔物的電影我都很感興趣,喜歡進入另一個魔法國度,為天馬行空的冒險情節和精巧特技看到哇哇大叫。

電影犯了哈利波特系列的問題,複雜的劇情過份濃縮欠缺解釋,未看過原著的觀眾很容易看得一頭霧水。看到最後仍不太清楚什麼是Dust、Nicole Kidman和叔叔是不是Lyra的父母,Lyra為什麼是預言中能看懂Golden Compass的那個人……欲知後事如何,且看下集分解。唉,又是等等等…(不耐煩地托頭敲桌)

但,我十分十分喜歡這個魔法世界裡面的動物靈獸啊!尤其是小孩子的靈獸還未定形,一時是小老鼠一時是貂一時是小鳥,非常非常可愛!我也很想有一隻靈獸常常陪伴我左右啊!真希望我的靈獸是公仔狗、哥基、牧羊犬、金毛鼠、白兔仔、松鼠、嘿美、Woodstock……最好不時變來變去換換款,養一隻就可滿足養多種動物的渴望,又似乎不用餵食照顧,太好了耶~~~!!(小姐,你似乎將『靈獸』和『寵物』搞混了…)

婆:「喂喂,我既靈獸係Peanut呀!」(《動物之森》內的角色)
公:( ̄ー ̄?).....??
婆:「咁你呢?」
公:「小島!」(小島よしお,日本搞笑藝人,大朋友非常喜歡他)
婆:「唔得架!要係動物!」
公:「小島!!!」
婆:( ̄ー ̄?).....??

下個想看的魔乜魔物:


光看故事大綱就認定必看!童話故事的公主來到現實世界,經常在大街上邊行邊高聲唱歌,用歌聲召喚老鼠白鴿來幫她打婦做家務,像個傻婆 XD。巫婆也來到現實來追殺公主…乜咁《都市的童話》?

11 則留言:

冬冬 說...

咁妳會唔會睇golden compass 本書呀? 我而家煲緊呀~~要快D知道以後發生乜事先得呀! :)

enchanted超好睇呀。。。(其實最主要係兩個男主角好靚仔﹐呵呵~ @_@)

匿名 說...

小島好正-V-

OPAPPI

Nat 說...

Golden compass 是針對Nirnia 出的書,是反基督主張無神論的,所以希望你看的時候沒有被它影響到你的信仰,我明白不清楚原因就去反這本書是迷信的行為,所以希望你看完後有更好的分享

匿名 說...

我個Town都有Peanut ar...

匿名 說...

我同我roommate同你老公剛好相反...
我地1見到小島o係電視上出現就會慘叫... =.=|||

匿名 說...

你可以係呢個website,
答20題問題, 就知你隻靈獸係咩.
www.goldencompassmovie.com

說...

冬冬,

會呀會呀!你話口未完我就收到本書啦,而家睇緊第一集,幾好睇呀!不過睇到之後兩本簡介好似好黑暗咁,同埋呢本書幾深,我都係愛哈利仔系列多d……

我都係睇左你推介先留意呢部戲架咋!兩個男角ok啦,大朋友猛話個王子個樣似亞視藝員林偉……(我估你應該唔知邊個)

******************

sy,

哇~~~~~竟然有人識小島呀!!大朋友好high呀~~~XDDDDDD

佢仲成日小島式地"WHERE"我(=____=")

******************

nat,

我都係後來先知原來佢係反基督教的!因為我睇電影時完全唔覺有呢個message。後來看看第二三集的簡介都覺得有點危險。

不過我只會當係故事書來睇,好似好多教會都反哈利波特,但我只覺得只是一個故仔書,自然不會當真也不需太認真。當然金指南系列反教會意識似乎更強,我有心理準備了,放心 :)

******************

mmmm...,

係呀,Peanut真係超級可愛的呢~大朋友話我似佢……(觀眾:O咀)

******************

路路,

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

聽聞日本D小朋友好喜歡小島,我諗大朋友同D小朋友差唔多TASTE,呵呵呵~~~

******************

kistal,

哇哇哇~~~試下先!!^0^

冬冬 說...

我睇緊英文版。。。進度好慢呀。。。

我梗知林偉係邊個啦! 以前“都市的童話”時我覺得佢好靚仔架! 呵呵呵呵~~~~ (我係乜劇都睇
o個隻 ^^)

匿名 說...

Encahnted真係好好好睇呀!

匿名 說...

香港幾時上Enchanted呢?
我係聖誕假期睇左啦, 真係幾好睇的, 記得唔好錯過哦~ ^^

匿名 說...

之前LONDON HEARTS有小島

勁好笑-V-

感覺同HARD GAY差唔多@@

之前日本D細路都O係到學HG =V=

呢排就學小島@V@