2008-01-15

胃煩惱

近來幾乎胃藥當糖吃。胃一向不好,有過幾次胃炎紀錄,每次都衰在吃過又濃又惹味食物手上。我跟樂園牛丸和小肥羊分手好久了(((傷心)))。前陣子開心大發現了韓國辣白菜麵,以我這種一愛上就密集式日日食到厭為止的性格,連續吃到第5天後,胃部又宣佈被打敗。

大朋友公司提供的醫療保險配偶也有份,一大堆醫生名單中,求其選了最近家的一位。醫生看診也很求其,求其問幾問就開了兩日藥,服後完全沒改善!平野果然無好!可惡!

然後又胡亂吃些成藥當糖食,因為和糖差不多,差不多一樣沒用。

因為想在旅行前搞掂這個病,最後死死氣去看陳醫生。同一症狀,收得貴的醫生果然寧舍細心,又寧舍令人信服,又抽血又驗尿,就這樣,一千大元呀呀呀丫丫丫~~~那些藥最好給我有效!

再見,好味的韓國辣白菜麵,相戀不過短短五天,我們要分了手了。゜゚(>ヘ<)゚ ゜。
(家中還剩下十包存貨,睹麵思味,愁更愁~~)

8 則留言:

匿名 說...

噢...你要小心身體呀!!=]

張衛健-身體健康
作詞:林夕 作曲:陳德健

我不怕 為你吃虧
多苦的工作也願意奉陪
我只怕 熬夜太累
錯過了我們明天的約會
我不怕 滿臉汗水
蓋一個屬於我們的堡壘
我只怕 感冒的我
嚐不到你為我做的菜
有多浪費
不要你陪我喝藥水
也不要成為你負累
倘若愛你 怎能讓你
和一個病人親嘴
眼睜睜陪著我 受~罪
我希望 身體健康
因為我答應過要讓你生活得十全十美
海誓山盟倒不如保重 別叫你牽累
我希望 身體健康
因為我不願意看到你為了我擔心流淚
萬一你比我還要憔悴
怎能享受 愛的滋味
我也曾把我光陰浪費
甚至莽撞到視死如歸
卻因為愛上了你
才開始渴望長命百歲
保佑我 身體健康
雖然那天昏地黑
你會看著我安睡
抱著你為我蓋的棉被
讓我感動到流淚

匿名 說...

阿銀近來比較常更新呢!真好! ^__^

記得要戒口哦!"好返"吃什麼都可以啦!

匿名 說...

阿銀,呢排好乖乖,有寫blog喎(黎摸摸頭先:) )
你唔好咁餵食喇,小心身體嘛。
同埋多謝你唔再send 我.........呵呵

匿名 說...

唔好咁為食喇......
留番好番既時候去旅行再拼過 LOL

匿名 說...

我都有食呢隻, 真係好好食 ! kakaka

不過連續食幾日梗係唔得啦 !

匿名 說...

我想問韓國辣白菜麵同辛辣麵有咩分別?酸d?(我只食過後者,食得多有時都食到厭)

匿名 說...

帶銀你係咪食"濃心"呀?我都鍾意食呀,但係我排便習慣唔好,所以都唔敢密密食呀
都係健康最緊要!

說...

Banan,

噢,我也很喜歡身體健康這首歌呀!So sweeeet~~~>v<

******************

sukie,

知道!唔戒都唔得啦…嗚……

******************

chibi,

是呀,我都不想帶住個病去旅行,乜都唔食得好慘呢!

為食很難搣得甩架^0^

******************

敏兒,

我明明聲左d野遮住哂你個花園d鼠鼠架,不過唔知點解唔show出黎……放心,我會繼續send俾你的,因為實在太好玩啦,我忍唔到手呀~~~哇卡卡XD

******************

匿名朋友,

係呀,唉,好後悔呀,我真係唔應該日日食,一次過食哂以後既QUOTA~~~>.<~~~

******************

青定<--(^0^),

好似係同一間公司出架,不過我無食過辛辣麵所以唔知有咩唔同。辣白菜麵似係泡菜麵啦,個味好似以前享別府果D辣麵,好好食呀!

******************

鯨十,

係呀係呀!!好好食架!唉,我驚以後食唔到呀~~~>0<~~~~