2008-01-16

他背後的女人

我不看娛樂新聞或雜誌已久,每星期接收家姐看完的壹仔和忽週,有時甚至連揭都不揭一下。

不過難得遇到一次我前未婚夫(詳情見071010日記)個『管家婆』上封面,當然要『關注』一下。(((八)))

封面難得選張正面影得正正常常的相片,內文只寫了兩句略為發福,有點雙下爬。俾著第二個,一定登張正在說話剛好合上眼的反眼樣衰衰的相,又或者close up側面圈著個雙下爬。內文還說正牌劉太素顏仍然清秀,絕對見得下人,非常手下留情,可見華dee和傳媒關係不錯,已算很俾面。

文中說正牌劉太略為發福,華dee又史無前例地宣佈休息九個月,猜測可能是劉太懷孕,所以華dee放假倍產。以華dee這種長期只有分「多野做」和「好多野做」兩種狀態的工作狂大忙人,休息九個月果然很不尋常。姑勿論孰真孰假,我馬上幻想如果有朝一日我懷孕時,老公可以放假九個月陪我真是lum死啊~~~~!!!(心心眼瘋狂閃爍中)不過,像華dee這種Level的天王巨星才有資格休息九個月,像我們這種星斗市民,是想也不用想的哪~~~嗚……

拍拖拍足23年,貴為天王巨星萬人迷,從沒「夜浦」「攬女」「第三者」之類的緋聞,華dee真人既長情專一又自重。46歲的他也很應該快點給個名份正牌劉太,以杜絕萬千痴心妄想到神經失常的癲婆吧!

4 則留言:

匿名 說...

哈哈~唔怪之得你之前玩blog tag時話你最想做ge明星係朱麗倩啦~~我o個時都覺得奇ga 喇..XDDD

匿名 說...

wow ... u read my mind.

When i watch Wah Dee's concert first show ... when he sang 絕對在乎你, i think about u !

Did your husband look at you and sang along at the same time? HEE HEE

匿名 說...

哈哈哈哈...
咁你就唔好對華dee癡心妄想喇... XDDD

匿名 說...

係呀係呀,我都好羨慕朱小姐架,雖然我係xxxxx(唔敢打出黎,你明架啦,呵)娛記真真犀利,咁都搵得到。
唔記得話你知,係華dee演唱會後,我朋友係ling場撞到佢呀,即場打黎話我知添,呀~~我幾想即刻飛去見見佢呀(我唔係果d神經失常既女子,你知架,你知架)
係呢,我都諗緊,呢9個月,華dee會做d 咩呢??