2008-01-17

民意調查


究竟有冇人第一次聽到「娃哈哈爽歪歪」呢隻產品名時係無笑架?

究竟咩叫做「十六不搭」?(「喜趣來」我諗我都明)

究竟睇「十六不搭喜趣來」呢d質素既電視劇,高唔高清係咪咁有需要?

究竟邊度可以買到「娃哈哈爽歪歪」呢隻飲品?我想試下,拎出街飲,一定潮到爆!


13 則留言:

匿名 說...

我無笑啊...不過我暗叫左句「痴線」...

「劇集名稱的「十六不搭」,是台灣麻將的其中一個食糊方式,而「喜趣來」則是翡翠台的諧音。」from:
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%8D%81%E5%85%AD%E4%B8%8D%E6%90%AD%E5%96%9C%E8%B6%A3%E4%BE%86

匿名 說...

我估「喜趣來」就係大家咁估意思啦﹗但「十六不搭」,會唔會係解,「九五搭百」或「九唔搭八」呢??

匿名 說...

我舊年係北京成日見到爽歪歪架~朋友買過黎飲佢話個味道似"逼力多"wor~

匿名 說...

(舉手)

我笑左 XDDDDD

匿名 說...

-_-/

我本來冇笑架,但係我睇到你最尾果句同埋張相我就噴了...

匿名 說...

我都聽過「十六不搭」係「九唔搭八」既諧音。

香港有無得買爽歪歪?

匿名 說...

我老公都成日問我邊到有爽歪歪賣.次次我地都笑死

匿名 說...

我老公都成日問我邊到有爽歪歪賣.次次我都笑死

匿名 說...

十六不搭是,

1,4,7/2,5,8/3,6,9之筒索萬既組合,然後再加一簡或一癡,再加對眼,就能糊出,是台灣牌既一種糊牌方法,例子如下

1,4,7萬+2,5,8索+1,4,8筒+1,2,3索+東、南、西、北,另再加一隻眼,如一萬,就是以上十六隻中隨便一隻牌做眼。

這就能夠糊,所謂不搭,就是前面的萬子、索子、筒子中不能癡埋的數子,如 159, 269, 258……也可!唔明可以再問,台灣牌嘛!問我啦!哈~

個人覺得,十六不搭跟十三么是同番數的,但十六不搭較易糊出,因為 147 等組合比只有 19 容易。

佢賣果種飲料香港係無架,因為亞視既劇很多在大陸播,所以這是給大陸同胞看而不是給你看的,就這樣,XD

Cha Vi 說...

我都飲過爽歪歪(((呢個名都夠不知所謂喇))
味道似""大陸扮益多多""
最似就係""蒙牛乳酸奶""

匿名 說...

呢個版面順眼好多。

匿名 說...

食到十六不搭其實副牌都好爛
雖然可能易食過十三么
但拎到副咁既牌真係好九唔搭八
試想想
每隻種類都有D但又搭唔埋一齊
真係睇見都頭痕 XD
套用返落呢到
似係暗諷大婆台掛

匿名 說...

其實,香港的免費電視台有8成電視節目都係唔需要/唔值得/唔應該用高清播放的。