2008-02-13

霎氣迪士尼

穿得和Pooh一樣肥的癡肥男女

今年生日,老公請假和我去迪士尼渡過。想不到我這個迪士尼動畫迷居然香港迪士尼都開了幾年才第一次去,因為閒日老公要請假,有兩三次特地請了假卻兩個人在家睡黃朝白晏去不到(@0@),到假日又怕多人所以不想去,而且聽閒樂園太小比東京的還要小所以不想去……雖然生日流流,又在迪士尼這種童話王國裡,今天應該很高興。但這天卻竟然好幾次和途人霎氣(-_____-)!

沒有歧視祖國同胞的意思,但事實上真的有很多國內同胞完全不遵守規則,大模斯樣插隊,人群中亂擠亂湧,批爭開路……總言之,他們的字典中沒有「規矩」兩字,規矩嘛不是用來守而是用來破壞的。

可是,咱們羅家仝人都是不會啞忍此等事的血性家庭,全家都經常在街上跟不守規矩的人霎氣(其實我都不少),唔岩就要打,例如大朋友的妹妹和男朋友會在戲院裡「shu」講電話的人shu到他收線為止(此事令我們非常佩服)。而今天,大朋友好幾次用流利國語(大朋友國語超好的)義正詞嚴地向那些死撞死推我的插隊同胞開火,有一位師奶國胞回鬧我們,說我們一定是「香港的窮人」。Well,我不知她的邏輯是什麼,如果排隊的守規矩的是窮人,插隊亂擠的是有錢人,那麼我就是窮人囉,至少我是educated和civilized的。

而今天國內遊客的比例大約是7/10,令我們以為自己才是遊客﹔工作人員又不像日本的熱情,銅鑼灣的sales都比他們好禮﹔樂園面積很小,我們沒太積極地玩都差不多玩了八成設施﹔睡公主城堡的粉紅色很娘﹔本來有掙扎好不好補三百元買個一年pass,後來還是覺得,來到跟廣大同胞爭執實在勞氣,也許未來一兩年都不會再來了。

不過,雖然不斷和人霎氣,今天仍然很高興呀!(其實都沒放在心上,不過寫著寫著就寫了一大段) 最喜歡那個3D劇場「米奇幻想曲」,足足看了兩次才罷休(但看到第二次時大朋友睡著了……)

下次不如去美國玩足一星期的Walt Disney World吧!好啦去啦好啦去啦好啦去啦……(在老公耳邊碎碎念)

16 則留言:

yue 說...

你們迪士尼的經歷,我完全明白,自己在ocean park and 迪士尼都試過! 支持你們的勇氣及理據 ! ^^

匿名 說...

美國orlando既迪士尼真係好大好靚好好玩ga!
仲有吾知點解工作人員做佐成日都係好high好有禮貌~
不過去就一定要玩晒四個park先夠爽快!
如果你真係過黎玩可以e貓給我給你貼士!
因為orlando仲有好多野可以玩ga~

去過N次的yan

匿名 說...

去florida的迪尼啦!!!!!真係好靚架~~~~一日玩一個park都可以玩4日...仲要一日平過一日..哈哈..個樂園好靚又多野玩~~~~去完之後對香港呢個真係冇晒興趣!

匿名 說...

公主:首先補祝妳 生日快樂呀!

我也有在街上跟不守規矩的人霎氣的經驗,但d人望實我,搞到我鬼噤’唔好意思’。
好彩我去海洋公園時,我遇到d祖國同胞無不守規矩 :)

女客

匿名 說...

依家加拿大好多家庭都會去美國迪士尼呢!
我身邊就已經有3位同學會去了T^T
不過如果要在香港迪士尼而又要玩得開心的話, 我建議就平日去好了。不要等到大陸同胞的假期,我上一次去是平日,玩得超開心的呢!=]

匿名 說...

如果對水上樂園有興趣~ orlando果度個disneyworld仲有2個waterpark tim ga~~

匿名 說...

其實香港的迪迪尼又唔係真係咁差呀!
我去過Japan, LA和Orlando的迪迪尼, 我覺得香港的也很好, 面積細, 景點去景點非常近, 玩完一天又不覺很累! 有些東西其他地方都無, 所以唔一定係係外國的就好一點點!
香港地方細, 就不要compare, 係美國先有好似Orlando咁大的地方!
其他人就不要理會啦~! 理會了自己又玩得唔開心!
Happy Birthday to Princess Diane!!!

sukie 說...

Happy Belated Birthday!!

冬冬 說...

如果妳趁我去orlando disney時跟埋﹐我可以。。。。。。


呵呵呵~

Kenkenliu 說...

都唔明大陸人d人會咁
我之前去過迪迪尼兩次都有你說的情況!!

匿名 說...

~_~哎真灰,我在廸士尼也曾忍無可忍開口罵那些插隊的內地同胞,但那家人算好野呀,他們直頭把自己變成殘障,扮聽唔到我嘈佢地,扮睇唔到我在發怒,他們果真是「很全面的破壞王」!!!

匿名 說...

我早了三日, 都係生日去呀!!
最後晌巴斯光年度同o的"有錢人"嘈起上黎!

佢地最叻就係教o的小朋友攝,
攝到自己就爬欄杆、"甕"人,
話你時仲好義正詞嚴係小朋友既錯唔關自己事!

大佬....咁樣聽完, 我完全晤知奧運時點算....

P.S. 生日正日去有生日襟章送呀!! 點解你會無架?

匿名 說...

Orlando的Disney World是一定要去的!!!
我N年前去過一次,5日,玩唔晒呀...
所以,真的最少要去一個禮拜 =)
好多野玩,地方大很多
連rides都好玩好多!!

and... really belated Happy Birthday =)

匿名 說...

哈哈!我去得早,且次係做義工陪一大班小朋友去玩,全程"卡哇兒",印像好好多!

新一年少勞氣,比心機!生日快樂呀:-)

匿名 說...

小銀啊~
我買了迪迪尼的全年趴屎~
已經去左四次~
你講既不守規距情況每一次我都遇到至少兩個case,真係好激氣!
距離北京奧運仲有百幾日,
我有一種冇眼睇既感覺……
你地都仲會同佢地理論,我真係唔夠膽(或者有一日我會忍唔住)!
岩既,最緊要我地係有良知、文明(天啊內地到處都講「文明」但「文明」在哪裡?)而且有教養!

ps.米奇大屋入面個書櫃好搞笑,有冇睇過呢? ^^

匿名 說...

我的迪迪尼經歷~ 也是很不爽
1) 在3D 影院內,呀仔唔聽話~ 呀媽打呀仔,呀仔鬧呀媽冇權打佢~ 結論: 一兒政策令到個個細路都生勿大頭菜
2) 睇海豚時~發揮見位就爭~ 你推我拉的情況~ 我生性不讓人~ 所以立正站好~ 交义手護胸~ 成功保我自己地頭~可惜卻被阿姐說我
「你能不能亙讓?」「你剛才那樣子是亙讓嗎?我又沒推你」(我只是不讓她推我吧)
「這裡不就是開給我們遊客來的嗎?」「我也買票進來的」
「你不是中國人嗎?」「這個你不用理」
於是她氣沖沖的走開了~ 可是我也被氣懷了
上海迪迪尼開左~ 讓他們都回去好了
瑪姬