2008-02-12

一峰,I love you just the way you are.


一峰,I love you just the way you are.

所以,你不需要穿那些閃令令的珠片七彩勁裝舞衣,你不需要擰身擰勢地翩翩起舞。或者是我看不慣,或者是你擰得不太好看,或者我覺得這根本就不像一峰。

等了大半場,終於給我等到了那個你回來了。其實你只需要穿上最簡單的襯衣牛仔褲,拿起結他,說說自己的故事,唱一首又一首你的歌。

看,把長頸鹿公仔仔放在肩上的你笑得多真摯可愛。實你只需要這樣,其實我只喜歡這樣的你。最簡單無花巧的你。

8 則留言:

nodame 說...

簡簡單單的林一峰就是最好呢!

匿名 說...

我又係睇第一場喎!

sukie 說...

x2
I wish I can attend his concert!!

Unknown 說...

對極了!!
剛開場時看他第二件的閃閃衫, 真的嚇得笑出來..對!是嚇得笑出來...
到後來長頸鹿真的很好看, 又舒服!

匿名 說...

我都係睇呢場呀,都係最鐘意一峰靜靜地拎支結他自彈自唱,說說自己的故事~
同埋都係鐘意壽臣呢d細d既hall, 感覺距離近d互動d呢~~

匿名 說...

im from vancouver :)
i wish i could watch too...
and i love him just the way he is too..

匿名 說...

我都係睇呢場喎, 做乜見唔到妳

nic~ 說...

是啊﹗簡簡單單真的已經足夠。