2008-04-26

夫妻無聊對話

婆:「有留言問我怎樣能令男朋友/老公對自己好,我該怎樣答啊?」

公:「要乖!和不要煩他!」

婆:「原來我有這樣嗎?」(喜)

公:「才沒有!」

婆:「那你又對我這麼好?」

公:「因為我前世欠你的!!」(斬釘截鐵)

4 則留言:

匿名 說...

你很幽默呢,

很喜欢很喜欢看你的日记仔
请勤点写喔。

說...

塔米:謝謝你。不懶時會勤點寫啦:)

匿名 說...

哈~~(奸笑)
你蝦子餅講得好岩呀~~
我成日都問我男朋友,佢點知會開心d
佢話︰要乖,唔好成日亂諗野黎煩佢~

原來男人真係男人,諗0既野都係一樣!

仲有我男友同你蝦子餅有同一個「永恆的嗜好」,返工做到死都好,只要果晚有佢喜歡的球隊作賽,佢都一樣會起身~~~看看看!

說...

士多啤梨妹:是啊,對男人來說,其實很多煩惱都是女生自己亂想架咋~

其實喜歡看球賽除了太夜外都是不錯的嗜好啦,起碼可以在家做又不是不良嗜好先啦,呵。

大朋友不只喜歡看球賽,仲喜歡整理球員資料,總之就是對著個表格輸入一大堆數字啦,其實我都不知太明白在做什麼XD