2008-05-27

十本好讀2007.獎座


雖然沒有舉行頒獎儀式,但有獲贈紀念獎座,很是驚喜。(對我這種不喜出席公眾場合的摺檯來說,其實是更好呢)

留個紀念,感謝每一位喜愛我家大囡,投票支持的朋友 :)

9 則留言:

匿名 說...

恭喜妳!! 還想問問妳的二女幾時會出到來呀? 二女的主題會唔會透露一下俾我地知呢??
(FB等緊妳accept我的fd request呀!!お願い!)

匿名 說...

恭喜晒!

匿名 說...

帶銀公主,
我和你都係唔相識既人,但係我覺得你一生都好幸運,好幸福,祝福你!

匿名 說...

恭喜!恭喜!但還都是要講句:你不是摺檯,你不是摺檯~~~~~€€

匿名 說...

恭喜恭喜
我都好想賣,但未買到。
因爲只有香港可以買,上去去揾唔到有貨。
好失望

匿名 說...

即刻覺得你好..型呀..^o^..恭喜恭喜...
喂喂..咁你個二女幾時先出世呀???(懶豬要起身喇^v^)

匿名 說...

恭喜呀:)
我買你本書個時只係第7版咋..你幾時有二女呀? 真係好期待:) 你知道嗎..我以為結左婚既生活唔會再好似拍拖咁..不過睇到你同老公既生活..令我覺得完全唔會係呢回事..順便一提..你老公真係好鍚你呀:) 我同男朋友睇呢本書個時成日都好開心..因為有好多野講中左我既心事..嘻嘻..而且我地有好多野好似呀..唔識煮飯-_- 咩都要男朋友幫手..又好大頭蝦..哈哈! 做一個俾男朋友/老公鍚既女人好幸運:D

說...

miyuki:二女生緊啊,佢真係奀皮架jack咁耐都唔出黎!(賴)

你叫咩名啊?我唔知邊個係你呢。

連太:多謝哂!!

yan:謝謝你,我也祝福超級幸福幸運永遠相陪你啊:)

敏兒:其實我是的,我最鍾意享屋企玩^0^

miki:你是在大陸嗎?一係試下上網買丫~

http://www.bma.com.hk/shopping/details.php?id=111

匿名:嘻嘻,你好了解我啊^0^(是懶豬那方面,不是型)呵呵!

carrie:咁你男朋友有冇睇完本書後更加了解你呢?:)

我地知道男朋友錫自己係幸福,所以有時都要努力再對男朋友多d,唔使男朋友成日粗心自己啊,互相勉勵!!(拍拍肩)

匿名 說...

可以网購啊?試下先,上次叫朋友幫我去香港睇過,佢話賣晒喔。