2008-05-28

Child of our time


可能是因為血液中含有隱藏性鴉烏婆的基因,見到得意BB仔就會發狂。所以明明還沒當媽,卻向來對Parenting的節目都很感興趣,每年都期待著「Child of our time」(千禧BB檔案)的播出。 (還有Super Nanny啦)


這個節目紀錄25位千禧年出世的孩子每一個成長過程,從他們出世,成長,直到20歲長大成人的經過。我好像是由孩子們三、四歲左右開始看此節目吧(好奇:由零至一兩歲的階段到底可看出孩子們有什麼不同啊?),幾年來看著孩子們慢慢成長,變得懂事,覺得好像陪著自己的世姪仔世姪女長大那樣安慰。 (長輩式欣慰微笑)( ̄ˇ ̄)

不是每個孩子都幸運,有不少父母離異、有些家境貧窮、Parys的母親先天殘缺、Jamie由四歲開始便患糖尿病、Helena是夭折三胞胎中倖存的一個、剛喪母的Eve懂事得令人心疼……然而,所有孩子是都被寵愛的。起碼,安排孩子參予此計劃,關注孩子每方面發展的父母,都是因為很愛他們吧。

「What makes us who we are?」是這節目的題目。我們會成長成一個怎樣的人,基因、家庭環境、際遇、父母之間的感情、性格、處事、教育……全都有關連。預備作為父母所需要的,除了香港人只關心的經濟基礎外,心理因素其實更為重要。我自己是否足夠成熟去為人父母呢?(明顯不夠…)這也是我們暫未有生育打算的其一原因。

和大朋友一起看此節目時,常常討論著我們會對孩子採取怎樣的教育態度。可能是我們父母都給予頗大自由度,所以我們都偏向如此對待下一代,由得他們「天生天養,自生自滅」就算(錯XD),不會強迫孩子學這學那中文未曉講就講英文,不想剝削他們自我探索無限個可能的人生,鼓勵他們盡量隨著自己的喜好和性格去發展。唯一堅持的是一定要讀好書,最少完成大學畢業這基本套餐。

所以,我們應該無法教育出一個馬英九,比起現世代強調要叻仔,我們更希望養出一個正直太郎。不過,這也是未當父母的幻想曲,可能到真正當了爸媽後,又會全盤推反自己的理論吧。

25名孩子中,很多都長得漂亮可愛又精靈(真想找他們拍廣告當童星)。而其中我特別偏愛孖仔Alex and Ivo,總覺得他們跟哈利波特中的衛斯理孖仔好像(樣子也像!),個性開朗活潑而且相親相愛,有點皮又不會太頑劣,如果我也能生一對像這樣的孖仔就好啦~~(雙眼迷濛妄想中)


(唔關事的)衛斯理孖仔(心♥):


大朋友則最偏愛黑人小朋友Tyrese(他見親黑B都會說得意!),不過我可生不出黑人小孩的啊……(點手指)

又好奇:這25個被全球觀察著成長的孩子,是龍是蛇的所有經歷都要坦蕩蕩的被公開被研究,會不會對他們的人生有影響啊?

10 則留言:

匿名 說...

我係加拿大呢邊都有睇一個叫Jon and Kate plus 8嘅program, 講一個family有一對孖女(7 yrs old now)同6胞胎 (4 years old now), cute到震

~~ Zoe

匿名 說...

我都係勁鍾意睇e d 小朋友既節目,超可愛!而家做返Child of our time 嘛?唔覺唔覺佢地都8歲........有無睇discovery health channel 呢?勁鍾意睇Jon & Kate Plus 8,佢對雙胞胎同6胞胎都好得意!!

wc1019 說...

Hahahaha...我都唔知點解好鍾意睇埋D點學仔女個D書同節目,我唸我癡線架囉!連男朋友都未有,就睇埋D咁既野,哈哈…

匿名 說...

可能是因為血液中含有隱藏性鴉烏婆的基因,見到得意BB仔就會發狂 << 點解?? 點解我唔鍾意小朋友??? er.. 唔鍾意小朋友果D人既心地係唔係好極有限? 表面上唔多覺... 可能我內心係好evil都唔定~ 嘿嘿嘿嘿嘿嘿嘿~~~

匿名 說...

個節目我係由D小朋友BB開始睇,不知不覺已經睇咗咁耐,但真係好好睇,同埋比我哋好好反思依家的小朋友係點成長!尋晚果集講玩,依家的小朋友真係玩少咗(唔計電腦、電視遊戲、PSP或NDS),變得無乜創意又少同人溝通,所以小銀日後要生晴晴朗朗記得要同佢哋玩多D~!

匿名 說...

http://video.google.com/videoplay?docid=-4674783024193308381&q=&hl=zh-TW

三胞胎alice 既搞笑片段

匿名 說...

我都好鍾意睇呢個節目O架!
哇卡卡 ~ 其實我又唔係太喜歡小朋友, 睇0下就得.
咁多個之中, 我最鍾意 NATHAN.

匿名 說...

Jon and Kate plus 8 現正在 cable channel 57播緊,叫十口之家.一至五晚1030 - 1100
同意, 超好睇.

說...

Zoe + ying:你地好夾呀,咁岩一齊講起同一個節目喎!!我睇完你地留言即刻上網search下呢個節目,享youtube睇左幾段片,真係好Q好Q好Q呢~~~~!!!好可愛啊~~~(大大心)諗諗下佢父母生足咁多個都好大鑊呢,只係生左兩胎就生足8個!⊙O⊙

Winnie:其實…我…我都係啊!!(擊掌)可能我地係母性氾濫又賢淑啦(屁),而且小朋友真係好得意丫嘛~~>v<

說...

丸:我都係極有條件架要「得意小朋友」先會鍾意,唔得意又嘈嘈閉無禮貌,或者以為自己超得意老積到死極作狀果d小朋友(例如:Jacky仔),我都極想一隻一隻用大麻繩紮起由窗口吊落街……世界當堂寧靜哂!(我也是壞心腸姐姐XD)

IDY:會呀會呀,睇呢個節目時真係會成日反思第時點樣教育自己D仔女~其實生多過一個會令小朋友更懂得同人相處(唔會太「金菠蘿」)同有玩伴,希望到時我都懂得同佢地玩多D令佢地多D創意呢。

匿名朋友A:XDDDDDDDDDDDDDDDD 佢真係講左?可能發音似咋?

一條:Nathan肥嘟嘟都好可愛呀,仲有佢個雙眼皮好靚呢 >v<

匿名朋友B:哎呀呀呀!原來日日都有得播!!可惜我今年年頭已經CUT左有線添,唔制呀! :(