2008-05-07

人妻家務姿


洗完澡,一邊敷mask一邊忙掠衫~

面對著香艷(??)與賢淑(!!)的美色(??!)下,在旁的那個人完全視若無睹地沈醉在他的球員資料世界中……

12 則留言:

匿名 說...

yeah!..小銀又再畫畫了..好可愛=)!

匿名 說...

哇....小心唔好冷親呀~~

匿名 說...

如何敷著mask,行動自如呢?我估你在旁的那個就是不想看到你「mask樣」,才不看啊,不是不看,而是不敢看啊,呵呵!!!!

匿名 說...

when will u guys give birth to a baby?

匿名 說...

大朋友當時點同你求婚架?

點解佢突然想結婚? 定係你迫佢 ?

你係咪佢第一個女友呀?

匿名 說...

we week~內衣褲周屋走~好香艷呀~

匿名 說...

Diane, 我一直都好好奇, 工人是否住在妳家中?? 咁你地2公婆的日常生活...??為何依然甜密, 多左個工人好似唔方便咁!!

匿名 說...

你這篇日記就是現實啊!聰明的女生都懂得同一時間做九萬幾樣野!如果天氣不熱的話,敷媽屎係可以配搭不同家事及個人護理的,而且全能的煮婦都是這樣啊!我根本無見過 set 哂頭又著哂套裝在晾衣服或煮飯的人啦!

不過我和你不同,在家只穿內褲的人是大胡同小胡,我頂多不戴爸爸而已,哇哈~

而且,恩愛的夫婦都應該看過對方所有「恐怖」動作掛!呵~

說...

匿名朋友:謝謝你,有空我再畫多點吧:)

青蛙:不會啦,只是未穿睡衣前一陣陣才會這樣穿咋^0^

敏兒:我敷mask時一定四圍行,唔可以訓享度架,因為齋訓我覺得好悶的~

佢不看只是因為習以為常,我成日都係呢個look周屋走的 ^0^

sam:未咁快啦,一兩年後才考慮。

kk:怎會突然呢,從開始拍拖就已經有計劃結婚啦。如果你男友要迫才肯娶你,那你也應該認真考慮值不值得嫁他了。

是啊,我是他的初戀情人~

匿名:we week~都話零香艷咯!有冇耳性!有冇耳性!(扭耳仔)

miyuki:工人不是住我家的,她每天會來我家清潔打掃。

雲:是嘛!果然行家(?)就是會明白呀!大家有什麼不設實際的幻想呢?

我家也有底褲幫幫主啦!(give me 5)我不是底褲幫的呀,我只是沖完涼未著番衫才這樣穿的。^0^

匿名 說...

咁樣晾衫隔離屋會唔會睇到架……@@

匿名 說...

帶銀, 已為人妻的你很幸福哦!你和你老公的每一個溫馨和甜蜜的片段, 很令人羨慕啊!我也希望可以遇到像你老公這樣的男人=)

(麥菲小姐)

說...

YANNIE:一定不會啦,我家的窗口看不到隔離屋的,所以隔離也看不到我^0^

麥菲小姐:謝謝你,其實都只是很平凡的生活點滴啦 :)