2008-05-20

《惡作劇之吻》進行中

也有由揹揹開始戀情的我來說,這段最有感覺

其實我很少看台劇,一怕婆媽,二怕唇紅齒白的年輕偶像(都不年輕了飛落海胖胖堂之類的花o靚真的不對胃口啊*0*)。

惡1在劇集台播放時,沒完沒了的「我一定要打贏江.直.樹!」的廣告有煩到我。但近來看了劇集台惡2的宣傳片,覺得湘琴笨手笨腳常常麻煩到老公跟我有像(人家可愛多了好不好),他們大巨人與小矮人式的「電燈柱掛老鼠箱」高矮配也好像我們啊……(人家是俊男美女,你們是肉男豬女OK?)而且對新婚夫婦甜蜜生活類劇集很感興趣啊,要看惡2便先要看惡1吧。

江直樹是會吸引到我的類型,不是因為他文武全才白馬王子款,而是我從來會被沉默的男生吸引。對周圍女生都不愛搭理的樣子就是愛啊!不過,我註定沒辦法像湘琴那樣,有能耐守到像江直樹這種夢中情人。我面皮薄,裝矜持,自尊心強,自恃矜貴,首先已不會主動追男生﹔人家怎樣看都是嫌你煩,早就不再理他了,怎能一再鍥而不捨的進攻啊?所以,儘管我常會被沉默的男生吸引,我八成還是會被像阿金這種男生追了去吧(觀音兵型?)。不過,我也不喜歡無腦男,所以阿金,對不起!(合十)

大朋友(對別的女生)是沉默型,對我是觀音兵(消音)千依百順,這樣的他是最好的啦~(擦鞋)

湘琴這個角色,一不小心就會讓人覺得很煩,記得日版的佐藤藍子就令人很想把她踢飛﹔直樹也一樣,就算有多帥,老是態度惡劣冷漠得一副很欠揍的樣子。不過鄭元暢與林依晨兩人都很可愛啊,我對林依晨這種看起來就是蠢底的女生很有好感(同伴意識?)。有沒有人覺得她很像石原里美?

(蠢底型女生如何演黃蓉?好奇……)

我說鄭元暢有幾分像陳冠希,大朋友堅持說他像王浩信…… (=___=")

暫時惡1只看到一半不夠,離湘琴守得雲開還有一段距離。我都不只一次對著她生氣地大叫:「你不要老纏著人家好不好?爭氣一點,留點自尊給自己!」幹嘛要對他那麼好,我都看不過眼了……(看電視劇看得極為投入是『師奶化』其中一最明顯病徵)

〔號外〕看起來最年輕的黃蓉,卡士看來還不錯,怎麼郭靖會編黑人辮子頭啊?(反白眼)


21 則留言:

匿名 說...

最鬼鍾意看你寫電視劇的了(心)

我都不只一次對著她生氣地大叫:「你不要老纏著人家好不好?爭氣一點,留點自尊給自己!」幹嘛要對他那麼好,我都看不過眼了……

以上的我都有做過HAHA....其實論婆媽的話,這齣台劇應入十大的了,真受不了湘琴那種「只有直樹」的人生,好像她自己的存在就是為了看/遇到直樹一樣....真受不了這樣的女生(好台灣腔唷)
我本人就因為這角色而對林依晨有偏見(我認!)看到你說她會當黃蓉的時候真是晴天霹靂!!!!
真的嗎???






~><~我可愛的蓉兒啊.......
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
講開電視劇,你有無看無記深夜那齣《全院滿座》?真是好鬼鍾意苑瓊丹朱咪咪和谷峰做戲的~好鬼死鬼馬

匿名 說...

惡1好看過惡2很多了

匿名 說...

剛才看不到那段youtude
唉...

這個黃蓉不夠漂亮哦...
那張臉太"包"了
(我可真是有偏見的)

匿名 說...

胡歌版的靖哥哥好像很機靈嘛.......至於林依晨的樣子真的很蠢底XDDD演古靈精怪還可以啦,但說到蓉兒的聰明機智....嗯.....我真的很懷念黃日華及翁美玲呢XDD

匿名 說...

不不不 石原里美較靚 >口<

眼睛不像眼睛不像眼睛不像

石原里美對眼好好好好靚 好有神!!

相反鄭元暢真係有時D氣質,眼神同陳冠希幾似

惡1真係比惡2好睇好多!!

題外話 :エド はるみ果段片俾人刪左...已經睇唔到-_____-...

匿名 說...

惡1真係比惡2好睇好多啊,惡2變到好煩氣~~
其實我覺得林依晨好可愛,同埋係有演技有用心~雖然惡2的時候我都覺得佢over左~據講啊,惡1的時候,有人執到本劇本,裡面用highlight pen畫晒啲表情語調情緒變化咁,花的程度拍得住導演嗰份,睇返個封面,原來係林依晨架~所以我覺得佢係一個用心的演員~即使可能佢都未係話演得好好~~
有時我會覺得,惡1湘琴能夠同直樹一齊,係圓左一眾女生的夢,因為我哋都會鍾意江直樹呢種男仔,不過我哋都無咩可能做到湘琴咁,一直堅持一直咁對佢好,所以佢哋最後一齊,我覺得會有一種圓左夢的感覺~~

匿名 說...

呢個靖哥哥太白淨了,長於大漠的男兒為何會如此白呢?黃秋生演東邪、梁家仁演北丐都算係選對人。靖哥同蓉兒就......

我有時會諗,如果 tvb 重拍金庸名著的話,會搵邊個演邊個。我覺得楊過由戴銀公主的校友演最適合。

匿名 說...

惡2我睇佐兩次,好溫馨的感覺。
睇惡作劇1的時候系因爲我的戀情開始同佢有點相似,但可惜男女主角都唔靚仔靚囡呢。
日本的一吻定情我都睇過,女主角我唔中意。都冇睇完結局。
其實現實中林依晨唔好似劇中咁蠢的。

匿名 說...

黃蓉始終覺得翁美齡係扮相最俏(雖然我無乜點睇過^^)係到扮細..卡卡卡~

不過我都覺得..林依晨呢d妹妹仔型既女生..都幾得人好感^^

我都同意大朋友喎...係似王浩信多d呢..

哈哈..最近我睇電視都係邊睇邊鬧呢...'銀樓金粉'睇到好鬼忟..你有無睇香港劇架?

匿名 說...

說這套劇怎會少得我,我是不愛看台劇卻把兩套惡吻看完的人啦!

林依晨真的好可愛,又努力,有空睇埋林的貝果日記,包你會覺得佢努力到有點變態。看完惡一、二我仍然沒法喜歡鄭先生這個藝人,真 sorry,我只喜愛才子類。

惡二呢,會比較喜歡他們的即興,例如江媽媽的流血小丸子同埋床上耍寶戲,後來的吻戲太多看到漏,漏到不想看。

近來我都沒有追日劇,只是看了一套 LF,唔知係咪睇完惡二之後有追劇恐懼症呢?哇哈~你近來有心水嗎?

匿名 說...

"其實現實中林依晨唔好似劇中咁蠢的"
當然唔蠢啦,人家是政大畢業的哦!

林依晨雖然唔係靚,但真係好可愛,工作有heart,實在好得人鐘意呀!

匿名 說...

好怕台劇...無聊到....
而且總覺得台劇的製作非常的不嚴謹,好像在胡鬧一樣.
我跟我的表好看了一會兒"二吻"別&)%@&^(%^@...=_="

我看到路人乙...
好朋友!!(in普通話)

匿名 說...

路人甲,你好!((國語))
唔知其他兄弟身在何方呢????

我都唔太喜台劇,似鬧劇,第一套會有新鮮感,第二三四套都係咁,就...(-o-) 講返惡劇,我睇左5集就無追,實在頂唔順...我寧願睇無線,起碼有時都搵到共鳴((我認,我係追劇小師奶XD))

匿名 說...

我已看完二吻了, 我覺得林依晨很可愛, 直樹也真的很帥呀!

說...

艾美:我也好鍾意同你討論電視劇呢(心)

呵呵,角色不關林依晨本人事啊,這樣只代表佢演得好吧!睇左條片佢做黃蓉又不覺得很蠢了,呢個黃蓉唔夠靚但幾可愛。

做完賭場風雲之後我都無追12點果場啦,好睇嗎?

j:是嗎?唔知惡2係咪跟原著拍定係好似「流星花園2」咁係老作架呢?

aeris:是呀,胡歌感覺很醒目,講真我一路都覺得黃日華個樣都是蠢底的 XD

黃日華及翁美玲是永恆經典啦!

A子(?):但我覺得石原里美和林依晨無論樣子,氣質同神情都好似啊!(石原里美感覺上也是蠢底的XD)石原里美隻眼又係精靈D既~

可惡!YOUTUBE效率咁快!!(怒)謝謝你告訴啊,又要搵過另一條エド はるみ的片……好難找啊……(扁咀)

小塔子:林依晨好乖呢~(加分)

是啊,其實惡1是很經典少女漫畫的橋段啦,平凡女孩無端端與萬人迷住埋同一間屋互生情愫。相信很多女生都有代入自己做湘琴呢~

醉客:簡單啊,因為郭靖的粉底夠白!講起最白一定係古天樂版楊過,比小龍女更白!!XD

原本洪七公是由孫興演的,但拍攝中途胡歌嚴重車禍,停拍了一年,之後孫興接了其他工作不能繼續拍,才換上梁家仁。其實我覺得孫興演東邪似D。黃秋生個假髮唔太掂。

近年無記都無再重拍金庸劇了,可能因為大陸近年拍金庸得很勤,無記點拍都拍唔到人地咁壯觀。林生個樣有幾分似黃曉明,所以都幾多人覺得佢演楊過應該很似呀。

MIKI:「戀情開始同佢有點相似」真真?係點架??好奇~~~~

咁即是表示林依晨演得好呢 :)

Angel:我近年除左同事三分親都無咩睇港劇啦~雖然「同三」無左荷荷真係差咁d…(啜泣)

雲:是啦,我都係記得你很迷惡劇所以我又去八下找來睇的(啟蒙老師!)

我對兩個主角都很有好感啊,對鄭先生有小心動(羞)依晨型的女生真的很可愛~

我有左日本電視後反而少左睇日劇(成日掛住睇綜藝節目),可能因為覺得日劇無字幕明唔哂就無咩心機睇,仲試過無數次睇睇下日劇訓著左,因為太用心聽d日文,很眼訓XD

反而LF我有睇喎,不過D劇情好似集集都無咩推進,愈睇愈激氣~

路人甲&乙:你地好好笑玩相認XD唔知仲有幾多兄弟(OR姊妹)?幾時儲齊一套?

原來林依晨是政大畢業,好叻女呢。我喜歡有用心讀書的女孩子。(摸摸頭)

匿名朋友:同感~(握握手)

匿名 說...

對~~

林依晨好像是政大韓文系畢業的!!
而且她本人也很努力進修英文和戲劇課程... 我也有買她的書呢~~

我同意惡1好睇過惡2
但惡2其實都唔太差既
不過就focus在湘琴和直樹婚後的生活,還有二人的愛的昇華,兩人對對方的關心的細心體貼,就是一般的小夫妻~~~
只是相對惡1的窮追猛打鬥氣片段,惡2就顯得平淡一些了
但我還是很喜歡看啦~~

P.S. 我也是喜歡小綜這型的男生... 酷酷的卻又很細心,專心的男生就是很帥~~~ 哈哈~~

Lily 說...

惡1係好睇過惡2,但都唔係話惡2唔好睇,大結局都好感人呀。

我以前唔覺鄭元暢似陳冠希,但惡2講到直樹去當兵,直樹o個個新髮型令到成個人即係陳冠希咗……

匿名 說...

所謂相似就系“一吻定情”囖,
邊有人話送搞吻畀人當禮物咖?
當時好想大叫“還返個初吻畀我。”>N<

匿名 說...

劇中的湘琴傻傻笨笨的,
其實和我有點像......
(當然我聰明些)
有時候我也希望自己可以像湘琴般感動到
暗戀的男生

說...

livia:最近看到直樹在平安夜舞會半途溜了,買了蛋糕與炸雞回家與獨自過節的湘琴慶祝,很溫柔很士WEET啊~~~(心)看見湘琴守得雲開就很替她高興。

我想我也會喜歡惡二的,因為我喜歡看甜蜜小夫妻生活的嘛。

lily:係係?到時要留意下。不過近來似陳生也不能算是讚美啦……

miki:哇哇哇!!很戲劇性啊~~~~(閃閃星)最後發展成點呢??(((八)))

匿名朋友:很難有人可以好似湘琴咁笨而又咁能咁鍥而不捨的……所以當看到她守得雲開也很替她高興啦。

匿名 說...

最近佢生日,所以準備緊生日禮物。
(好似每次的生日禮物的黑色的)哇哈哈
不知不覺都拍拖三年几啦,要好好加油◎◎
希望有美好的將來