2008-05-21

碧海潮生曲


老公向來給我很大自由度很寬容(簡直就是放縱),唯獨在睡覺方面對我很緊張。要是他知道我晚睡/徹夜未睡/失眠之類,甚至是沒睡夠標準的八小時(!)、太早起床(!!),總之就是沒乖乖睡覺就會變得很勞氣。

偏偏我的睡眠習慣原本就不好,常有小失眠,睡不穩,作息混亂,這時老公就會變身《西遊記》中愛碎碎念唐僧,和他說話,幾乎每一句都是叫我「訓覺未?仲唔訓!快點訓覺!訓!訓!訓!訓……」(無限重覆)。那種奪命煩音簡直可媲美黃藥師的「碧海潮生曲」,令人抓狂得想掩著雙耳向著大海疾走狂奔~~~!!

「碧海潮生曲」聽得多,會令甜美小嬌妻(?)DNA異變,迅速變身成河東獅,張大喉嚨更大聲地叫:「知啦知啦我知啦!咁人地係未眼訓丫嘛~~~!!!」(吼)

嗚,幻想中家和萬事興甜美和諧的婚姻生活是如此不堪一擊啊。(泣)

13 則留言:

匿名 說...

哈哈..你老公真係廿四孝:D

匿名 說...

小銀根本就是晒命老公仔幾錫自己, heeee~
羨慕得很呢~~~
(背後傳來:"我對你唔好咩?"的怪叫聲)
其實女孩子找到個錫自己的人是人生的一個大成就ar~ sweet forever~

匿名 說...

haha~ so funny!!

匿名 說...

我都成日因為好夜訓比爸媽煩煩煩!
不過你係老公應該唔同啦~!嘻!

匿名 說...

我都有夜訓的習慣,
不過如果我一訓,
就會一覺訓天光,
絕對不用訓唔著的!

匿名 說...

我諗到你下一本書應該叫咩勒

就係"如何馴服男友/老公"

我第一時間去買

說...

chuchu:是嗎 >:D

kistal:我明明是抱怨呀點會係哂命=0=

同佢好好地講每一句野佢都係回你訓覺未真是很煩很煩的呀!!

看來kistal的另一半也很錫你呢, hee :)

siu kiu:(^0^)/

jelly:婚前被呀媽煩,婚後俾老公煩

煩你即是錫你啦 :)

april:你就好啦,睡得好是很大福氣呢!:)

irene:小王子說,一段關係是互相馴服的。不過與其鑽研如何「馴服」另一半,不如研究如何遷就另一半,良好的關係不是以駕馭對方來建立的。

匿名 說...

原來你又係生成一條看更命...
我都係呀... 好彩我男朋友都係
(絕對是壞習慣不宜鼓吹, 不過... 嗯... 唉... 你明啦~)

匿名 說...

催你訓都係為你好咋衰婆。

小手 說...

小銀~~好開心可以搵到你個blog^^!! 又見到你d可愛+sweet既畫~~
我終於係呢個blog搵到你同大朋友既真人相~~好開心^.^ 嘩! 大朋友真係好高...同你企埋好似一個giant@@..你果然係佢既心上人= p

說...

丸:其實都知影響到健康,不過真係好難改呀,你估我地想架咩,唉!

大:知!雖然你有時好煩!

小手:歡迎回來!為何之前找不到啊?

是啊因為我矮嘛~:)

匿名 說...

我覺得咁樣都好幸福:)
超級同意kistal既講法:)

匿名 說...

我係話同意"其實女孩子找到個錫自己的人是人生的一個大成就"
:)