2008-05-22

記住我愛妳

舊圖一張
畫出來比說出來容易、說英文比說中文容易

陳Auntie跟我說起那位母親的遺言:「親愛的寶貝,如果妳能活著,一定要記住我愛妳。」然後對我說:「XX(我的乳名),我也愛你呢」。

我心頭一暖,也馬上搶著說「媽咪我都愛你!」「我最愛婆婆,最最最鍾意婆婆!!」(扮少爺仔)

年紀漸長,情感上從依賴父母變成依賴伴侶,從牽著父母的手到改牽伴侶的手。可能是中國人的含蓄,對情人說愛很容易,對父母親說愛很難。明明心底很愛父母,要說出口總感到很彆扭。

少爺仔就沒此煩惱了。他幾乎每次離開時,都會向婆婆「示愛」,聲嘶力竭的流著淚叫著說:「我鍾意婆婆!我最最最鍾意婆婆!!」小孩子直腸直肚,單純無修飾的情感,很可愛又叫人羨慕。

禍福無常,身在福中的我們,在還能說愛的時候,珍惜眼前人。

2 則留言:

匿名 說...

小朋友先可以大條道理地唔知醜嘛...話愛就愛..使怕你比任何反應^o^
我都好錫我屋企人..我都會成日拎住我隻肥貓仔同我媽咪講...'婆婆係最好既..我最錫婆婆'(扮小朋友時..連唔知醜都會上埋身..卡卡^~^)

p.s.母親節時..我都係電話DL左你呢個MMS送比我媽咪做手機既WALLPAPER...個朝佢一開機見到都不知幾開心..佢仲見人就開部機比人地睇添呀..哈哈..

廿蚊TUM得佢咁開心..仲可以周圍晒命...抵到爛啦^^(唔知點解'數碼通'DL MMS特別貴???人地萬眾個到8蚊咋..激氣>~<)

說...

Angel:是啊是啊,扮小朋友比較容易講出口的:)

唉,我都唔知啊,不是我控制的,可惡!(鄧你激氣)