2008-05-29

娛樂新聞眼

可能我的八婆仔師奶仔形象太深入民心.跟好友聚會時,都愛和我談娛樂新聞,有時甚至特地打電話來問我估不估到忽周中的代號人是誰誰。我滴著汗說「我怎會知道啊寶貝」,他們就會面露不能置信的神情說,啊,你會不知?不.是.吧?

其實我完全沒留意娛聞很久了耶,絕不自掏腰包買八婆雜誌,接收姐看完的壹周忽周也完全沒細讀只求其翻翻,身為「超級電視精」卻對娛樂新聞沒興趣(好吧,近年我除了《同事三分親》都沒追TVB電視劇了,除名!),其實是沒矛盾的啊。我只會欣賞藝人螢幕上的表演,他們私生活如何我毫不關心,甚至我連華dee的新聞也沒怎樣注意呢。

每天晚飯時無可避免要迫著看《東張西望》。真想香港政府禁止吳尊阿Rain李準基誠俊哥棒棒堂之類這些人入境啊(不是他們本身問題fans們別找我晦氣),每次他們一來到就被迫要連續觀看他們來到香港每一秒的行蹤報告,一段訪問斬件式播出每天播幾分鐘播足兩星期。

又假若發生了什麼「大件事」,如之前柏芝生仔、肥姐入院、誰誰的婚禮之類,全港傳媒傾巢而出派出約五百名記者攝影師務求把醫院所有出入口完全以人牆式堵塞針插都唔入(真擔心會影響到緊急求診的病人),把每一個來探望的名人企圖用閃光燈把他們閃至失明,以美式足球人疊人方式盡量阻止他們前進,死啄住不放地問他們一些白痴問題如:「你會送咩禮物俾BB呀」「你覺得BB似爹地定媽咪呀」「你擔唔擔心呀」「你頭先同佢講咩呀」,每天都重覆以上報導直到出院為止。

而且娛樂新聞的重點也完全本末倒置,例如某某藝人出席了某某品牌的宣傳活動或某某電影的首影禮,電視台會費心把該品牌的LOGO全數模糊是什麼電影的首影更是完全不提。訪問藝人時也不怎樣問他們有關該活動的問題,三爬兩撥話鋒一轉就轉到那些問了一百次的私人感情事八卦,見親郭富城三句內必問到熊黛琳,見到舒淇又殘忍地問她對黎明樂基兒結婚有什麼感想,唉我完全不想知道有沒有人曾目睹過霆鋒和柏芝一起出現啊!

香港報導娛樂新聞已多到氾濫的地步。從前電視上只有三十分鐘的《娛樂新聞眼》其實已很足夠吧,十多年後的現在已進階到一天播三次,兩個收費台都各有一條廿四小時的娛樂新聞頻道,娛樂新聞有多重要啊,又不是家事國事天下事,無無聊聊瑣瑣碎碎的,有需要廿四小時跟進嗎?(反白眼) 愈是煞有介事以專業嚴肅認真的包裝娛樂新聞,強調全天候貼身追擊即時跟進,愈是顯得努力掩飾著無聊透頂的本質。

我寧願看像以前《K100》講講劇集拍攝花絮或訪問老友記的環節「唐樓」有趣多了。偏偏這些正面的報導愈來愈少,揭私隱瘡疤的愈來愈多。

我很喜歡在HKU Library的「Hong Kong Collection」裡看八X年的《明周》,那時的娛樂新聞比現時的健康正面很多,明星們大都樂意向記者透露感情事,不像現在問一百次都是虛假得體的門面說話。也沒有狗仔隊完全強行剝奪藝人所有私隱的報導,我完全不覺得缺德地偷拍到梁朝偉與劉嘉玲在飛機上的睡姿值得上雜誌封面,還要批評人家的睡相難看素顏走樣。請娛樂新聞從業人員回去唸唸「新聞」的定義是什麼,睡覺是每個人每天都會做正常到不得了的行為,能稱為「新聞」嗎?

礙於尺度關係,電視娛樂新聞程度已算還好(只是很煩),報紙雜誌的光看封面已恐怖百倍。不過雜誌見眼冤大可不掏錢買已耳目清靜,所以不多說了。(也少看嘛)

10 則留言:

匿名 說...

我都唔睇娛樂新聞好耐,睇得多個人會變蠢!。(oo)。

匿名 說...

很同意﹗
尤其最近飛機上的偷拍,雖然我不是他倆的FANS,但報導真的太無聊﹗難道睡覺也要化濃妝嗎?=_="

匿名 說...

還有幾乎每集東張西望都會見到陳志雲,甚至一集中可以前後出現三次,好煩好煩好煩...

匿名 說...

容許我以一個行內人說句話(先聲明,我不是娛記啊)就算我是業內人士,我也想講句,部份娛記的問題,真的聽到令人滴汗架!!不過都有好的娛記,但只可講句,一代不如一代。
銀,我今次唔敢開名,驚俾人尋仇呀,但我知你會知我係邊個。

匿名 說...

基本上我都無睇呢d節目,東張西望時段通常都係睇東風(所以我懷疑第時個仔國語叻過英文),晚上睇完〔三蚊斤〕就陪阿仔訓覺然後玩電腦,連個電視做過乜都唔知,更莫講娛樂新聞。

雜誌就更加,唔想認識果d文字,總覺得如果一直睇既話唔好話道德低落,連個人語言能力都會低埋呀!而最重要既係,我根本唔知佢邊個打邊個,偽人是歌手都是,完全連拎起睇既意慾都無,我就快變成唔係香港人啦!

匿名 說...

電視的娛樂新聞我都冇睇好耐, 首先artist們講野好作狀, 我驚 (以前的明星也作狀, 不過佢地仲有演技/美貌搭救)... 社交式的娛樂新聞我可以睇明周, 低贓juicy的又有忽周... 相對黎講, 電視娛樂新聞就變得高不成低不就~

係係係, 我都同你一樣, 好怕果D行蹤報告娛樂新聞!!! 尤其是果班台韓奶油偶像... 點解我要知道你今日去左邊樹食菠羅包同睇夜景? 個髮型仲要set到咁樣... (咳咳開始激動同人身攻擊, 都係唔講咁多~)

最後, 令我唔想睇電視娛樂新聞既主要原因之一, 係外景主持... 咬字不清問題冇pt, 有線還OK, 叫做有d文化修養, 東張西望果班真係... 唉... 你明啦~

匿名 說...

"真想香港政府禁止吳尊阿Rain李準基誠俊哥棒棒堂之類這些人入境啊"
i agree...

匿名 說...

完全同意!
為免屋企部電視無辜慘死,食飯時間唔開電視唔睇東張西望。

PS.早排套「銀樓金粉」都oo地K個喎,難免有少少濫情但我同我班同學日日都響宿舍追,證明有其吸引力。你睇左未?

匿名 說...

我都唔關注,現在簡直唔睇。
TVB我都系得睇《同事三分親》,不過近來都覺得佢悶,都想唔睇啦。都系中意睇《我們這一傢》比較多,已經連續兩個星期冇播啦。

說...

匿名朋友A:對對對(擊掌),超級認同呢!

匿名朋友B:係啊,覺得佢地好可憐,連訓覺個樣都俾人登上封面俾全世界既人睇!訓覺化濃妝只有電視劇才有吧?>.<

Stephanie:近來對陳生也真愈來愈反感呢,尤其他愈近9月立法會選舉,他就在「志雲扮熟」中狂請某些政治人物訪問來為他們洗底……又狂捧某幾位人仕做心腹,經常睇到我想轉台!

匿名朋友M::唔知我叫你「匿名朋友M」岩唔岩呢?呵~~~其實我覺得唔係一兩個娛記既問題,而係成個大世界既趨勢都係咁劣質,大家都係跟ORDER或跟風做埋一樣或更劣質既野,最後只會愈來愈劣質……

雲:係呀係呀,愈來愈唔識而家娛樂圈D人都係重點呢!其實唔睇仲好仲耳根清靜,近來做東張西望時我有時都會按左去睇「師奶我最大」(明抄台灣那個啊),都好過再睇好嘈的娛樂新聞啊。

仔仔講野咁叻,只會廣東話同國語一樣咁好啦,可以同佢一齊去睇五仔:)

丸:YEAH YEAH YEAH!食菠羅包同睇夜景真係必修科,仲要拎哂D地道香港小食俾佢地逐一品嘗,佢地會小食一啖微笑說「好食」然後唔再食 XD 然後又會問佢地對香港有咩印象,但其實佢地黎幾日完全無出去玩過只係對住你地D記者囉每一秒仲使問!

匿名朋友C:YEAH~~~(擊掌)

YANNIE:無啊,我只係有睇同事三分親咋。自從裝左日本電視,因為搭左D時間要睇日本台,所以都追唔到電視劇了,我連最愛的歐陽波比都無睇呢真係好大犧牲XD

Miki:是啊,無左荷荷硬係無咁d野咁啊。我最唔喜歡睇黃國立,五公斤或戴銀來(真衰咁似我個名)條線,而家都睇唔足了,以前真係咁多集追足的。