2008-06-06

是日午餐

被M同學質疑我在中午十二時後是不是就不會下廚,別傻啦我常常下廚呢我主要的下廚行為是:

1)沖麥皮
2)用生果刀切生果,和
3)使用微波爐

介紹一下我今天的早 + 午餐: 大大隻火龍果一個,和大蕉一隻。

大大隻火龍果是星期六晚上經過花園街果攤,老闆娘說二十元賣哂俾我,我問二十元多少個啊她說七個。「下?七個??」(很失禮我叫得很大聲)是啊七個因為臨收檔。說時老闆娘還隻隻拿來展示給我看說「你睇下啦隻隻都好靚架」。二十元七隻火龍果的花園街果然是天堂啊!(可惜我兩三個月都未必過海一次)


旁邊黑色那隻恐怖物體是大蕉一隻。我完全不知道原來放蕉進冰箱會變黑色呢,好恐怖!

公:「搞錯呀咁你都唔知你今年幾多歲?」(日日都問我今年幾多歲)
婆:「6歲……」(永遠都答比少爺仔多一歲)


好在剝開蕉皮後是正常的顏色呢……噓……(拍心口)


切切切,完成!一大碗生果,再加綠茶一杯,很飽的呢。(雖然很快又餓然後極度期待晚餐時間來臨)

〔同場加映〕大朋友放工後從中環萬宜大廈的「蛋撻王」買回來的各款蛋撻,酥皮蛋撻好味好味好味好味。 o(≧ω≦)o

「蛋撻王」原來還有賣糭(?!),陳Auntie給了好多隻我們,也是又平又好味!陳Auntie興奮地說《飲食男女》話值七粒星星。(說了好多次)

10 則留言:

匿名 說...

簡直令人垂涎欲滴呀!

匿名 說...

繼續質疑中:你有下廚行為,那麼下廚結果呢?下廚行為的結果,是否沒有熟食架??嘻

匿名 說...

每人兩個蛋撻?唔駛食晚飯...!?!?! =0=

匿名 說...

將香蕉放落冰格裡大概雪一天...
香蕉肉會變得軟綿綿..
可以當「香蕉雪糕」食的喔...
下次可以試試!! YUMMYYUMMY!!~~~

匿名 說...

廿蚊七個真係抵喎!我地去街市買既抵極都要廿蚊五個啦!我試過買過最貴既九蚊一個呀!不過又真係好大個好甜,個仔鍾意食無計啦,幾貴都買比佢食,自己就食廿蚊五個果d囉!

大蕉唔難食咩?我一直覺得大蕉好酸,比較愛吃牛奶蕉,頂我下次都買少少番黎試下,大蕉是最多纖維的,仔仔食最岩,都唔明佢人仔細細腸胃咁唔好,都已經成日被我迫食菜架啦,都係咁!

我同你一樣,鍾意食d雜糧多d,尤其冷冰冰的食物,下午是自由餐,食乜都無所謂啦!自己一個唔使顧人就更加啦!

匿名 說...

Banana and dragonfruit, very healthy arh.

匿名 說...

記得細細個的時候都試過將香蕉放冰箱冰,結果爛了。好清淡的午餐,我習慣食肉。

匿名 說...

我都係e+先知蕉放落雪櫃會變黑!!!
因為我從來都唔食蕉的!!!
哈哈哈......

說...

Louise:垂涎欲滴的是蛋撻還是生果啊?:)

敏兒:梗係有熟食啦,微波爐是我好幫手,叮叮食品都是熟食來的耶~(甜笑)

匿名朋友:蛋撻是飯後甜品呀,而且不是每人兩個,他買了十個(!!)

卡:真真?好似好吸引啊!!我又要試~~~!!!

雲:九蚊到十幾蚊一個都有呀!不過果d就好大個的!不過我買過超大個的十五份4個左右,所以見到九蚊個覺得唔抵呀!廿蚊七個的雖然不是超大但都幾大個架!

我覺得大蕉同香蕉都差不多啦,大蕉好似硬dd,不過我喜歡食唔熟既蕉,蕉熟到淋我就唔想食。

下午食清d減肥嘛,其實都幾飽架~

dengelina:是啊,不過我成日懶買生果,又驚買完唔盡快食哂會爛,都唔係成日可以咁食。

miki:午餐我常常食得較清,晚飯就食得多啦!

penny:從來都唔食蕉?!!仲驚過蕉放落雪櫃會變黑呢!XDDDD

匿名 說...

我都唔知香蕉放冰格會變黑哩...
我今年8歲 XDDDD