2008-06-07

俠客行 + 越女劍

《俠客行》的英文是「Hap Hak Hang」??
Yeah! You Win PERFECT!(大姆指)

雖然花了幾個星期才看完《書劍》,輪到讀《俠客行》卻大發神威地才幾天就完成了!劇情有趣輕鬆沒太多艱深哲理,篇幅也較短(才一本半),算是較易入口的金庸作品。趁著黑雨天一口氣讀完,窩在沙發埋首在喜愛的書本裡,感覺真好。

原本是因為「經典台」正在播出梁朝偉主演的電視劇版才選這本一起看,但邊看小說邊看電視劇卻會使人神經錯亂,因為劇中大約只有兩成左右是書中確有的內容,其他依稀就是有些書中的人物名字和幫會瞎七搭八胡亂拼湊成另一套自行創作的作品。

故事橋段不算新鮮,大約就是兩個相貌極為相似的失散孖生兄弟多次被人誤認的錯摸故事。小說中的主角是忠厚老實的石破天,石破天的故事頗像《天龍八部》的虛竹傳奇,都是由一個不通世務的傻小子,無心插柳練成絕世武功。書中石破天單純無機心零修飾的真心話,經常惹來別人以為他話中含輕蔑、譏諷或有陰謀之意,誤會百出又有理說不清真的好好笑。大朋友問我為什麼看金庸都可笑到咭咭聲,是啊其實金庸有很多情節都很好笑的耶~

也許因也是由梁朝偉演的《絕代雙驕》小魚兒很受好評,電視劇主角改成古靈精怪的石中玉(原著的石中玉不只是古靈精怪,簡直可算是大奸大惡了),於是把發生在石破天身上的情節大部份改為發生在石中玉身上,再加插數位不知從哪來的女角為他爭風呷醋(暈),愈看愈不知編劇可以如何硬編下去,猜想應該會編到像《絕代雙驕》般兩個失散兄弟結成好友然後聯手打最後大佬(貝海石?),覺得此劇很爛請找TVB晦氣不要入金庸數。

最近「經典台」的「我們的梁朝偉」幾乎全系列都有捧場,因為是靚佬梁朝偉我的另一個老公嘛(心)(其他老公有華DEE藤木直人妻夫木聰和大朋友)。

早期梁朝偉多飾演溫文羞澀的好青年,如在《香城浪子》的應子謙、《再見十九歲》的天佑、《再版人》的嘉偉等,直到《新紮師吧》和《鹿鼎記》才發現他演機靈聰慧的角色也甚為討喜。但韋小寶與杰佬是精靈可愛,幾年後的小魚兒和石中玉卻感覺甚為油條作狀,不知是因為年紀大了幾年還裝十幾歲的小伙子有點勉強,還是因為胖了幾磅(小魚兒幾乎有雙下爬呢)少了幾分靈氣。《絕代雙驕》和《俠客行》是影帝演得不好的作品(哇我好勇敢啊斗膽批評影帝演技),反而不需強行裝佻皮的《倚天屠龍記》自然多了。

《俠客行》一書中還收錄了一個短篇故事《越女劍》,這是除《鹿鼎記》外金庸最後的一部作品。篇幅太短都沒什麼好說,不過這是亞視唯一有改篇拍過的金庸劇,由李賽鳳飾演女主角青兒,岳華飾范蠡。我當然沒看過了,好奇短短三十頁左右的故事如何拍成廿集呢,相信又是自家創作的故事吧。

>>《越女劍》主題曲片段<<

看完《俠客行》後該看《書劍》的續篇《飛狐外傳》了。唉好想看呂良偉版的《雪山飛狐》啊,等了好多年都不見有重播。(手指在地上畫圈圈)

11 則留言:

匿名 說...

題外話>呀太,講開藤木直人,我睇around40後都覺得佢好鬼正啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!(花痴閃閃眼中)

你有冇睇呢~(甜笑)

匿名 說...

我留唔到言呀~><
以下係我試過幾次都留唔到ge……

我也不喜歡陳家洛,但喜歡周綺這個傻大姐。從小四到現在,全套金庸都看了超過廿次,還是覺得自己和周綺最像,都是一頭蠻牛直衝……終於找到有人和我一樣啦~

匿名 說...

看到樓上有人講AROUND40 我又插把口入黎"

我看完AROUND40簡直對藤木直人改觀哂 -V-
笑容很殺死人 >口<

我很感興趣你今季有冇睇日劇 @W@

匿名 說...

嘩~唔係講笑...藤木直人真係好靚仔呀!!
講開日劇,今季睇左last friends, 絕對男友,兩套都正
不過睇左last friends 就想殺死錦戶亮,他真係好得人驚耶!>_<
小銀你有睇last friends嗎?

冬冬 說...

日劇真係害人不淺﹐我而家每星期追緊四齣﹕ change, around 40, 篤姬 同 料理仙姬。四套都咁好睇﹐真係搞到我好忙碌呀~~~ XD

匿名 說...

阿銀~ 好耐冇見了~
等我浮上水面先~ :)

重有呀~我衣家先開始玩動作之森... 會唔會過份地OUT左呢...哈哈哈.

芒姐 說...

銀姐姐:

off topic的留言...好耐無o黎參觀, 一睇番所有舊文章之下, 居然發現你o係我"病入膏肓"之時post o左我"偶像"d學生相出o黎, 而我到依家先發現...哈哈:p

其實我只係想講, 我睇第二篇頭一幅 (swimming gala?), 以為係蔡淇俊 (但當然我知道唔會係佢, 因為佢唔會係同你一間學校), 之後有張...我居然覺得有d似樓華王祖藍哥哥 -_-" (汗!)...

匿名 說...

小銀老師......
你好ar~~~~
我係你ge小畫迷......
金庸小說好棒ar......
我重有幾本就睇晒佢D 書la~~~~
(E + 先睇到鹿鼎記)
要加油...... > <

Unknown 說...

題外話.. My BF bought me a book (your new book 50xxxxxxxxxxx 11th ed)!!!! Really a good book and I like such gift from him.

Thanks to bring such good pictures to us.

說...

全部留言都是題外話的XDDDDD

高仔:A40我睇左頭兩集咋,因為無字幕太用心聽日文太花神所以睇睇下訓著就追唔到落去,諗住儲齊一套先再追番呀!

藤木直人真是很很很很很型的呀!!佢7年前已經是我老公了XDDDDDD

草:留到留到,我在下面那篇回你呀下。

A子:今季只有追足LAST FRIENDS咋,因為無字幕都明哂(因為動作場面多?XD)

係哩!藤木直人是王子樣呀!!真是很型的呢(心)

charlotte:有啊有啊,不過我反而激氣佢地成班人點解唔報警!真係好鬼反智!!

錦戶亮你唔殺佢佢都死左了,呵呵!!

冬冬:今季又木村又有直人,冬冬真係好忙呢!^0^

我要等埋全套先開始追呀,而家搭唔到嗲好OUT!

冰藍:好耐無見你啦,不過我有時都會去你度探下你的:)

唔會啦,動森真係好雋永呀好好玩,我有時都仲會開黎玩的>v<

芒姐:哇卡卡,你真係慢左好多拍啊!!XD 似6折同樓華,你偶像知道可能會喊 XD

你把小鳳姐+靚聲王既聲好番未呀?

planet:哎呀我不是老師呀!@.@

是呀是呀,金庸真係睇極都唔厭的!我而家睇緊雪山飛狐呢~

viola:哇,你男友好貼心呢(笑)你記得圈番邊點係你的心事,俾佢背熟啊~(甜笑)

芒姐 說...

銀姐姐:

你睇, 呢排我又快番好多喇...又o黎喇我!

我相信唔止我偶像會喊, 佢d die hard粉絲睇到會打死我...不過o個幾張真係有d似嘛...當然依家唔似喇...oh hohohohohoho!

我把小鳳姐+靚聲王o既聲已經無o左...可惜原來大眾係好buy我把小鳳姐聲...實在太吹漲 :p