2008-06-14

臨乜乜先黎物物

臨放假先黎落雨……是最掃興的,可幸星期五晚的紅雨沒有延續到週末,星期六日,陽光普照!

星期六日,陽光普照,可是……不關我們事!下星期就去旅行了,大朋友卻臨放大假先黎忙到無日無天有開工無收工,上星期平均放工時間是晚上十一至十二時,忙得連晚飯也未吃,僅僅趕得及飛的回家觀賞歐國盃。心疼他辛苦,而且我是連老公遲放工都想哭的超痴纏撒嬌型老婆,流淚眼望流淚眼。週末週日也要返工忙得連男女家的父親節晚飯都統統去不到,旅行要用的東西也不知什麼時候才有空去買?

臨去日本先黎大地震……雖然震央在北我們去南,但還是心驚驚。神,拜託保佑平安大吉!(合十)

臨去日本先黎yen跌……是唯一的好事。是時候入貨咯~!

11 則留言:

匿名 說...

實在太好啦yen跌

匿名 說...

呢期好似唔係踢歐冠盃喎...

匿名 說...

哈哈XD 係歐國盃XD

匿名 說...

你們去"南"的哪裡嘛?
我也在日本的"南"(雖然沒有沖繩的"南")哦~

匿名 說...

我下個月去東京
上幾日唱左yen
0.7324

飲恨哦!!!!!!!

匿名 說...

你又去日本???真開心..成日都去..羨慕死人喇...>~<

匿名 說...

日本呀日本呀我都好想去>3<
好想去掃kuromi=P
不過近排考試讀緊近代史一睇到日本侵華就好恨佢地\口/

匿名 說...

去日本玩, 我都想去呀, 記得玩得開心些~

說...

yin:係呀,真係高左好好好好耐啦~~~

jelly:乜…唔係咩???嘻嘻,嘻嘻嘻嘻嘻(以笑遮醜)

a子:我…我唔識分嘛!淨係知係十幾個歐洲球員追住個波走黎走去XD

璐:我去廣島,岡山,四國,你在九州嗎?我都想去沖繩呀~

VICKY:73都算幾低啦~高果陣到成76好得人驚!我舊年去時是65(!!)

ANGEL:沒有成日去啊,上次去已經是舊年啦~

CA:也對啊……(不知該說什麼好)

匿名朋友B:會啦!去日本係而家唯一既盼望,希望老公快D忙完啦真係好可憐~~

匿名 說...

對哇~
我住在長崎縣, 豪斯登堡附近... ^^
總之就是鄉下到不行的地方...

匿名 說...

帶銀

妳幾時出發呢?