2008-11-19

動物之森wii來了!

又來拍下烏蠅先! (‵▽′)

動物之森wii版出了耶!!我的村子只得橙橙橙,慘!

見到自己個樣在動物之森內走來走去,覺得好得意好得意 o(≧ω≦)o

又可以出城玩,不再光做每天打魚捉虫拾荒為生的鄉下妹了耶!

出城賣的東西貴到嚇死人,我只負擔得起鄉下的生活指數啊…(金融海嘯嘛)


這隻羊咩咩和待嫁新娘子就名字一樣耶!快點來認識她啦 XD


才付起了第一起的樓債,有.排.捱。


有沒有人和我一起玩啊?喵我交換FC吧!我可以給你……橙!好厚禮啊喲呵呵 (*v*)

42 則留言:

冬冬 說...

!!!!!!!

我冇wii呀!! 唔拽呀~~~~~~~~~~~ >_<~~~~~

我要少爺買wiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~~~~

王爰 說...

我有玩丫***
不過我都系得橙ja =[
1齊努力哦 :)

匿名 說...

銀仔

我岩岩睇左利夫人同阿姐切蛋糕呀!!
wakakakaka.........

匿名 說...

英文內容既? 咁即係美版定日版呀?
如果係美版碟咁日版機即係無得玩啦...
日版係日文...唔明佢講咩即係又係無得玩啦...

匿名 說...

嗚嗚..小銀..等我...我要星期六先有得玩呀..
我男友之前又話驚日版機玩唔到..之後又話忙..要我等到星期六先有得玩.....激鬼氣...

你等我呀...到時我再mail你^^
(希望我唔係橙啦到時...)

匿名 說...

我都係日版機,又係驚玩唔到美版><
希望有人答到我啦~~~好想玩呀

angeleung 說...

日版機玩到美版碟喎..
我男友問過賣開game個間鋪..
同埋呢兩日我都開始玩緊喇..呵呵
不過..我未set好rounter個d野..
所以我未可以過鎮住..攪掂晒即刻mail小銀..yeah^^

匿名 說...

如果可以將 NDS animal crossing o既身家財產轉過去 wii 就好啦 !

FC: 1590-8273-9792
Name: Angel
Town: AWC
Tree: Apple

Add 我啦 ...

angeleung 說...

喂喂...卡拉之星又黎喇...你今晚一定係電視前啦..^^

匿名 說...

冬至快乐!
平安夜快乐!
HAPPY MARRY KISSMAS&HAPPY NEW YEAR!
结婚纪念日快乐。
得晒!

MIKI YUN

匿名 說...

Today is boxing day, Happy Anniversary!

匿名 說...

hi..一齊玩呀??我有cherry!!^^

Unknown 說...

小銀,

祝你身體健康, 開開心心, 恩恩愛愛, 甜甜密密, 三年抱兩, 生活無憂^^

匿名 說...

帶銀帶銀~你好耐無上網寫blog啦~好掛住你呀!

新一年祝你和你一家喜氣洋洋

^^

匿名 說...

突然想起你生日~
就在這裡留下一個小祝福...

願你生日快樂.天天快樂!

匿名 說...

小銀, 最近如何, 好掛住你呀~

朱佩君@A for Ada 說...

你的日記滿佈豬豬網了, 快來清理一下吧, 多點寫日記讓我們知道你近況

Unknown 說...

喂喂,可有看到新聞?你老公快要結婚了!
http://hk.news.yahoo.com/article/090224/3/aupp.html

匿名 說...

你既華DEE呢期好紅喎~
好喜歡佢表現真我~

你呢排點呀
點自閉都要蒲下頭架~~!!

匿名 說...

係啦, 雖然素未謀面, 加上帶銀一排都無update新既野, 但總係三兩日就會入一入黎, 好似探朋友咁. 哈, anyway, 祝您同大朋友生活愉快啦~ :)

mimi

匿名 說...

我懷疑小銀大左肚...
唔係無可能人間蒸發

匿名 說...

HALO~~~快d畫畫啦....我地都好期待呢!!!!

匿名 說...

快d打番blog la!!!!我地都好想睇ga!!!

匿名 說...

很久沒有來遊樂場了, 忍不住重溫你過去的"手記", 就好像和舊朋友聊往事, 很開心!
突然醒起, 前陣子看到讀小學的兒甥寫blog, 跟他討論 "寫blog梗係要用廣東話架啦, 用書面語咁悶, 邊有人會鍾意睇" 的題目, 一時語塞, 現時大部份人氣旺盛的blog又真是都用廣東話的呀. 我也不是那些反對寫廣東話的人, 自己本身文筆也不是好, 平時msn facebook也是用廣東話, 我手寫我口, 又係幾開懷. 但我總覺得, 用書面語寫blog一樣可以寫得輕鬆活潑吸引人的! 現在重臨你的網站, 我找到了! 是你讓我留下"書面語寫blog同樣可以寫得精采"的印象! 帶銀, 有時間的話, 再出來寫寫啦! 很想知道你的近況, 就好像許久不見的朋友般! 無論如何, 祝你們生活愉快!

stripeboy 說...

Long time no see.

留言總比寫新blog文章容易。(嘿嘿。)

近況可好?

匿名 說...

小銀﹐你休息得也有點太久了吧﹗快點回來啊~ 很想知道你和大朋友的近況啊~

白雪公主

匿名 說...

Happy Easter !!!

sweet 說...

小银,你休息太久啦!快回来呀

匿名 說...

小銀你發生咩事呀?
點解咁耐都唔UPDATE既><
是不是有喜XD

Sharon L 說...

小銀, 真係好掛住妳呀......每次入o黎都冇update, 真係好失落......
不過, 仍會尊重妳o既決定,寫blog係隨心而發, 冇得勉強~
cheers~

匿名 說...

小銀,就算唔想再寫,都在這裡報個平安,作一聲道吧~很掛心呢

ying 說...

好耐無見你寫了,最近點呀?^^

匿名 說...

我見到你本書出到第十五版啦,恭喜~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^

CKC 說...

補恭喜「50個女生想男生知道的心事」第15 版出版 =] thank you very much.

kei 說...

小銀, 昨天我去看一峰的演唱會的時候在想不知你會不會也有買飛捧場, 然後看到山谷裡的居民的演唱, 我想你應該也會喜歡的.
很久沒看到你的消息, 希望你一切都好.
= )

匿名 說...

難道小銀做了媽咪?

匿名 說...

你個domain過了期啦....

匿名 說...

前幾日上來見到好似被封了,我想應該系續費到期啦。哈哈


MIKI YUN

匿名 說...

Ohhhh帶銀好掛住你呀
我一上網都會過一過探探你。
由中學到出黎做野都有睇開你寫blog, 曾經都試過同你通過一次email架, 某程度你就好似我既朋友一樣,陪我成長。


好耐無見你啦,唔知你安唔安好呢?
你有時間有心情都打粒字報報平安呀~

匿名 說...

是不是當了媽媽嘛﹖
所以才一直沒有時間UPDATE 網頁﹖
好想你喔,好久不見了。

異鄉人 說...

已經有一整年了,還未見到你,是不是真的當了媽媽?

異鄉人 說...

帶銀公主,不好意思.

剛剛翻查你的秘密,發現你剛過了門檻.難道門檻後面真的有轉變?